Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering - Ökad inkomst

Lite på samma ämne.

Men vad händer om min sambo vips får 50.000 mer i månadslön. Måste jag ompröva då?

Min skuldsanering är ju delvis baserad på hennes inkomst.

Lite på samma ämne.

Men vad händer om min sambo vips får 50.000 mer i månadslön. Måste jag ompröva då?

Min skuldsanering är ju delvis baserad på hennes inkomst.
Ja det måste du som jag förstått det, då ska du procentuellt betala mindre i hushållet och kan därmed betala mer på saneringen.

Kan du inte starta ett AB med hjälp av kapital från bonusen som du får ta del av?
Som skrivet tidigare så är det ju inga konstigheter att spara kapital i ett bolag till sämre tider, speciellt ett nybildat företag som man inte vet hur det kommer gå för i framtiden och du har en skuldsanering som MÅSTE betalas varje månad, även de månader ditt företag ej får in pengar nog för att täcka din månadslön.

Har du redan f-skatt? Annars är det väl svårt få det när man är hos KFM?

Nu hoppar jag in i en gammal tråd men hoppas på lite hjälp, har blivit erbjuden en tjänst med 4500:- mer i månaden innan skatt, lite längre bilresa. Om jag tackar ja, behöver jag ompröva min skuldsanering?

Nu hoppar jag in i en gammal tråd men hoppas på lite hjälp, har blivit erbjuden en tjänst med 4500:- mer i månaden innan skatt, lite längre bilresa. Om jag tackar ja, behöver jag ompröva min skuldsanering?
Det är väl bara att ompröva så ser du vad utfallet blir. Och då slipper du oroa dig över att en borgenär ska göra det istället.
Personligen har jag omprövat lägre belopp än 4500...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp