- Meddelanden
- 36
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 11
nej , för privatÄr det skuldsanering för företagare du sökt ?
nej , för privatÄr det skuldsanering för företagare du sökt ?
Jag ringde runt till alla inkasso och de vägrade betalningsplan eller rättare sagt de vill eller flesta ville att jag betalar 10 % av resp skuld för att de ska kunna bevilja mig betalningsplan.Hur ser planen för dig att betala ut då?
Okej, ja det är väl antingen att skrapa fram det eller ha löneutmätning eller så framöver dåJag ringde runt till alla inkasso och de vägrade betalningsplan eller rättare sagt de vill eller flesta ville att jag betalar 10 % av resp skuld för att de ska kunna bevilja mig betalningsplan.
Har tidigare efterlyst om någon har ERFARENHET av Skuldsanera.com men svaren är spekulationer.Hej
Någon som har testat skuldsanera och fått goda resultat ? Jag har sökt själv å fått avslag första gången. Tror ni kan de göra skillnad?
tacksam för alla svar
I min kommun kan man göra det på distans. Föreligger det andra problem?Har tidigare efterlyst om någon har ERFARENHET av Skuldsanera.com men svaren är spekulationer.
Inte alla är bekväma med att sätta sig hos en skuldrådgivare på kommunen
Det är väl bara att avsluta tjänsten när man fått besked från KF? Eller tecknar man långa abonnemang?Jag vet om flera som sitter med något abonnemang om 299 kr i månaden hos de där