Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanera.com, någon som testat

Hej
Någon som har testat skuldsanera och fått goda resultat ? Jag har sökt själv å fått avslag första gången. Tror ni kan de göra skillnad?

tacksam för alla svar

www.Skuldsanera.com

Senast redigerad av en moderator:
Dom gör det kommunens skuldrådgivare gör gratis..
Behåll pengarna.

Tack så mycket , jag har fått avslag från första ansökan, gjorde själv ansökan.. Ingen idé kanske att söka via kommunens rådgivare när jag redan fått nej ? Måste jag vänta innan försök 2? Isf hur länge ?

Nåt år är kanske lagom.
En del vill här förespråkar att bomba in ansökningar hela tiden. Gärna med brev med orelevanta saker i också.
Vad var orsaken till avslaget?

Anledning är att jag inte har särskilda skäl för att få skuldsanering igen.

Hej
Någon som har testat skuldsanera och fått goda resultat ? Jag har sökt själv å fått avslag första gången. Tror ni kan de göra skillnad?

tacksam för alla svar
Ta inte hjälp av dom, de tar betalt och resultatet blir inte bättre av deras hjälp.

Anledning är att jag inte har särskilda skäl för att få skuldsanering igen.
Igen?
Har du redan haft är det inte så troligt att du får det igen.
Du kan ha som grundinställning att du får försöka betala dina skulder.

Jag hade skuldsanering 2009, blev av med mina skulder och livet började se annorlunda ut. Startade eget företag 2020. Allt gick åt hel*** när pandemin kom. Jag jobbade i mitt eget företag samtidigt som jag hade ordenarie fast anställning men andra ord jobbade ihjäl mig för att få livet att funka. Gick in i vägen när Ryssland klinget startade. Livet suger numera , ingen att göra ett skit ursäkta uttrycket

Jag hade skuldsanering 2009, blev av med mina skulder och livet började se annorlunda ut. Startade eget företag 2020. Allt gick åt hel*** när pandemin kom. Jag jobbade i mitt eget företag samtidigt som jag hade ordenarie fast anställning men andra ord jobbade ihjäl mig för att få livet att funka. Gick in i vägen när Ryssland klinget startade. Livet suger numera , ingen att göra ett skit ursäkta uttrycket
Är det skuldsanering för företagare du sökt ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp