Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsaldo som är fel

Fick från kf att jag hade en fastställd skuld på över 15000 fick skrämselhicka
Detta var en skuld som fastställdes 2017 men jag har ju betalt av men det sista på ca: 3000 skicka de till kf igen men de glömde tydligen att säja att det minskat
Prata med kf om det och de tyckte att bolaget borde rätta till det och skrivit till dem men de har inte behagat svara , Skulden är nu helt reglerad men såg på creditsafe att den kommit in på det höga beloppet
ja ja tvi tusan har man det knepigt så tråcklar det inte upp sig hur som helst inte

Förstår inte helt, men begär rättelse om du anser något varit galet.

Har prata med kf och jag har skrivit till bolaget det gäller men det som är fel att kf sa att jag hade ett skuldsaldo hos dom på över 15000 men det var inte mer än 3500

Fick från kf att jag hade en fastställd skuld på över 15000 fick skrämselhicka
Detta var en skuld som fastställdes 2017 men jag har ju betalt av men det sista på ca: 3000 skicka de till kf igen men de glömde tydligen att säja att det minskat
Prata med kf om det och de tyckte att bolaget borde rätta till det och skrivit till dem men de har inte behagat svara , Skulden är nu helt reglerad men såg på creditsafe att den kommit in på det höga beloppet
ja ja tvi tusan har man det knepigt så tråcklar det inte upp sig hur som helst inte

Exakt detta har hänt mig med och en till på forumet!!! Exakt samma!

Vilket bolag är det frågan om i ditt fall?

Hur länge sitter det kvar att man har skuldsaldo när man betalt?
Menar hos typ creditsafe

Har prata med kf och jag har skrivit till bolaget det gäller men det som är fel att kf sa att jag hade ett skuldsaldo hos dom på över 15000 men det var inte mer än 3500

Begär rättelse.

Värdelös avdelning, så uruselt hanterat att man skäms.

Exempelvis.¨
Jag begär rättelse - Dom säger till Gothia att jag begär rättning och varför.
Gothia får 2 veckor på sig att bemöta mitt mail.
Dom skickar påminnelse om detta till Gothia. Nu får dom 1 vecka till på sig.
Sen begär dom komplettering utav mig och det får dom, printscreen ifrån banken, jag mailar in detta till dom.
Dom ger Gothia då TRE veckor på att bemöta min betalning.

Detta kan jag tycka är en relativ enkel process, jag har skickat in till KFM där jag skriver att jag har betalat min skuld och underlag för detta.
Jag kan tycka att 5 veckor som processen nu stått och stampat är alldeles för lång tid.

ja men jag menar hur länge står det som att det är skuldsaldo ? Att det står som historiskt det förstår jag
Men det står som att jag har skuldsaldo nu fast jag betalt Då ska det väl ändras till historiskt saldo eller?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp