För boende? Varför? : )6000 är det som ställer till det
Enligt dem har de tingen betydelse om jag har 1500:- i månaden i bostad. Får ända ingetEnligt kvar att leva på. Därför de vill veta boende i ansökan
Kan också göra ett låneindikator test. Så får du se förändringen.
Konstigt ! Kollar man genom ikano så förändras allt genom boende.Enligt dem har de tingen betydelse om jag har 1500:- i månaden i bostad. Får ända inget
Men kolla hos någon av de andra. Då händer ingentingKonstigt ! Kollar man genom ikano så förändras allt genom boende.
Märkligt sits. Finns säkert 100 olika anledningar.Men kolla hos någon av de andra. Då händer ingenting
Sökte 500 och samla på hela.Hur mycket sökte du? Och visst sökte du ”samla” hela beloppet?
Du behöver inte vänta till du kommit ner till 1x årslön men kalkylen måste gå ihop.
Hur är ekonomin nu, klarar du av betala alla räkningar och lånekostnader?
Senaste ff?
Sorry för alla frågor men måste förstå varför. Varför de tycker belåningsgraden var f högt. Byt till Zmarta nästa gång?
Som sagt, sökte själv där med liknande förutsättningar och fick 3 erbjudanden varav ett mkt fint fr Resurs.
ja, ibland så undrar man om det är rena lotteriet.Sökte 500 och samla på hela.
Har det lite tungt om man lägger till lite utanför uc. Det går med precis.
4 uc. En går ut nu i december, en i Jan. Sen hade jag en i augusti samt sista nu för ett par veckor sedan.
Jo har sett folk med betydligt mycket sämre förutsättningar har det känts som. Men så kan det vara ibland : )