Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldradgivning.se, erfarenheter?

Ja man kan omsätta på fler sätt och troligen är det så då. Finns ju inga omdömen att läsa någonstans.

Varför tar de betalt 299kr VARJR månad?

Om du får sanering så behöver ju kunden inte hjälp varje månad utan när den söker endast

Fått en faktura på 15500 och 7,75 min från detta företag, men har inte haft någon kontakt med dom mer än ett inbokat första möte som skulle vara gratis,,

Prata med skuldrådgivningen i ens kommun istället.

Fått en faktura på 15500 och 7,75 min från detta företag, men har inte haft någon kontakt med dom mer än ett inbokat första möte som skulle vara gratis,,
Hur gick det med detta? Har råkat ut för samma sak, ett första telefonsamtal som skulle vara gratis men ointressant för mig och nu en faktura på 3500 kr för 2,75 timmars jobb. Direkt hot om tingsrätt etc när fakturan ifrågasätts.

Har bestridit min faktura idag ,och skicka in till Arn för vidare hjälp ,

De utger sig för att vara experter på samma sida som de skriver att en bil måste vara värd över 4,5 pbb innan kfm utmäter den. Och att för arbetsfordon finns ingen övre gräns..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp