Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldfri

Värdesätt dom högt @Syrran men tillåt inte deras ekonomiska hjälp att bli en känslomässig "börda" för dig heller, sätt gränser om det någonsin kommer att behövas för dig.

Säger detta för när jag fått hjälp med mina skulder av familj tidigare 2 gånger så har det känts bra på kort sikt för att skulderna varit borta, men det har varit ett återkommande tema senare. När den som lånat mig pengar för att betala mina skulder agerat på ett sätt som jag ansett vara själviskt eller fel (generellt i livet, inte nödvändigtvis just mot mig) och jag tagit upp det, så har det alltid kommit upp på tal att den hjälpt mig med skulder. "Hur har jag mage att kalla den självisk osv osv".

Missförstå mig rätt, det är jättefint att få hjälp ekonomiskt och man ska vara otroligt tacksam om man kan få det och de kanske inte alls kommer vara på det sättet mot dig, men om de är det så våga sätt gränser. De har gjort ett val att hjälpa dig med pengar, ingen som har tvingat dom men det betyder inte att de är felfria och det betyder inte att du inte har rätt att säga ifrån när du tycker något är fel.

Det är en stor skillnad på att vara tacksam och att stå i skuld känslomässigt.
Förstår precis vad du menar ❤️

Förstår precis vad du menar ❤️

Hur som helst, fantastiskt att skulderna hos KFM och kreditgivare är borta. Se till nu att använda all energi som tidigare gick till spel och ekonomiskt pusslande till något sunt nu som får dig att må bra :) <3

Hur som helst, fantastiskt att skulderna hos KFM och kreditgivare är borta. Se till nu att använda all energi som tidigare gick till spel och ekonomiskt pusslande till något sunt nu som får dig att må bra :) <3
❤️❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp