Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldfinansiering Svea mfl

Varför går företagen med / inte med på utmätning av bostad?

Har pratat med några som drar tillbaka och ger mig avbetalningsplan. Har hört runt och enlig den information som jag har fått från både kronofogden och fordringsägarna är att de blir tillfrågade om att tacka ja eller nej till utmätning av bostadsrätt. Snabbfinans är en av dem som meddelat att dem aldrig tackar ja till utmätning av bostaden.
Så jag har förstått det också

Vi
Har pratat med några som drar tillbaka och ger mig avbetalningsplan. Har hört runt och enlig den information som jag har fått från både kronofogden och fordringsägarna är att de blir tillfrågade om att tacka ja eller nej till utmätning av bostadsrätt. Snabbfinans är en av dem som meddelat att dem aldrig tackar ja till utmätning av bostaden.
Är det många som vill ha utmätning av bostaden?

Varför går företagen med / inte med på utmätning av bostad?

Antingen vill man inte vara med och kasta ut folk på gatan eller så bedömer man överskottet vara för litet i förhållande till de kostnader man får över sig om det inte går att sälja.

Finns det någon lånförmedlare där bluestep, marginalen och även svea finns för att få samlingslån? Tänkte söka om samlingslån med en bra medlånstagare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp