Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skulder vs inkomst

Varför betalar du så mycket på BN lånet? Hur många år är det på? Har också 190 men betalar 3000.. dock typ bara ränta. Min tanke är att när jag är av med alla andra skitlån så ska jag betala 10000 i månaden där så jag blir av med skiten.

Varför betalar du så mycket på BN lånet? Hur många år är det på? Har också 190 men betalar 3000.. dock typ bara ränta. Min tanke är att när jag är av med alla andra skitlån så ska jag betala 10000 i månaden där så jag blir av med skiten.

Jag har mycket hög ränta på BN lånet haft det cirka 18 månader och första året är mkt ränta nu har det vänt lite så mer o mer är amortering.
BN lånet är på 60 månader.
När jag blivit av med allt ovan, så har jag förhoppningsvis bättre UC och ska se om man kan få bättre rönta hos ngn annan. Men det är sommaren 2020.

Jag har mycket hög ränta på BN lånet haft det cirka 18 månader och första året är mkt ränta nu har det vänt lite så mer o mer är amortering.
BN lånet är på 60 månader.
När jag blivit av med allt ovan, så har jag förhoppningsvis bättre UC och ska se om man kan få bättre rönta hos ngn annan. Men det är sommaren 2020.
Aha ok mitt är på dubbla så då förstår jag. Ingen idé att be om längre betaltid där. BN är värsta långivaren på marknaden.

Du håller nog ut till sommaren 2020. Men hade bett gothia om att halvera månadskostnaden i några månader och under tiden du får halverad månadskostnad hade jag lagt de pengarna på att betala av alla smålån!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp