Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Skulder - vad nu? Tips tack

Hej,

Jag behöver 5000 kr för inte gå till inkasso på 2 fakturor till på Klarna, har inget att sälja. UC inget alt. men fick på slantar nyligen så något förslag på någon annan som beviljar med Bisnode eller Creditsafe? Kan man skita betala Qliro 1 månad och det påförs bara på nästa i 3 månader innan ev. inkasso?

Hej,

Jag behöver 5000 kr för inte gå till inkasso på 2 fakturor till på Klarna, har inget att sälja. UC inget alt. men fick på slantar nyligen så något förslag på någon annan som beviljar med Bisnode eller Creditsafe? Kan man skita betala Qliro 1 månad och det påförs bara på nästa i 3 månader innan ev. inkasso?
Extralånet kanske skulle vara ett alternativ? Dom använder väl Bisnode?

Extralånet använder Bisnode.

Fick med ganska dåliga förutsättningar igår, dock så använder de instantor för den som har något att dölja.

Loanstep, Ferratum, Lumify, Credifi... eller ansöka via klara lån, de är typ löneförmedlare för snabba lån.
Men alla dem jag rekommenderade är jättedåliga och rekommenderas inte.

Betalar man inte 3 månadsfakturor hos Qliro för man brev om uppsägning där man har 4 veckor på sig att betala innan de hamnar hos inkasso. Men var försiktig med Qliro, hamnar de hos inkasso får du missbrukad kredit.

Jag kan lösa Qliro senast nästa månad så då äre lugnt, inget inkasso innan? Måste bara lösa 5000 kr innan...Suck detta ständiga jagande....

Jag kan lösa Qliro senast nästa månad så då äre lugnt, inget inkasso innan? Måste bara lösa 5000 kr innan...Suck detta ständiga jagande....
Om den handlar delbetalning faktura så är det lugnt.

Hej,

Fairlo?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp