Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skulder upp över öronen

Kör du taxi vid sidan om?
Säg upp/hyr ut en lägenhet. Ha inneboende.
Kör snöbollsmetoden. Ta alla möjliga betalningsfria månader och försök släck en månadsutgift. Typ lumify som har hutlösa räntor. Lär dig laga mat hemma och gör matlåda.
Jämka på skatten. Hur ser din UC ut?
Antal förfrågningar? (När senast?).

antar att han bor längre upp i landet om han har en total elkostnad på lite drygt 200 i månaden för två lägenheter... inte helt ovanligt att man har 15-20 mils pendling till jobbet.

Förklara gärna varför CSN är sist.

Räntan på csnlån 2022 är 0%, för nästa år har jag för mig att den är 0,68% CSN lånet är även såpass stort så att han kan betala av alla andra lån han har, utom swedbank och ändå ha 90 000 över... om prioriteten är att få ner lånekostnaden, så bör smålånen betalas bort först. Lumify och credifi är de lån som kostar mest i månaden i förhållande till storlek, så hade börjat betala av lumify, sedan credifi. Sänker månadskostnaden med 2800:-

förövrigt så lär betalningen på csnlånet vara någonstanns runt 900-1100 i månaden vilket är extremt lågt för ett lån på 330 000, som jämförelse så är betalningen på swedbanklånet som är lägre ca 3900:- i månaden.

Senast ändrad:
hej jag mår inte bra jag har skulder upp över öronen jag har fast tjänst och tjänar 32.000kr i månaden

här är mina totala skulder
  • Csn 330.065kr
  • Swedbank Kreditkort 40.428,42kr
  • Swedbank lån 257.500kr
  • DnbFinans 28.912,95kr
  • Santander lån 88.588,58kr
  • Flexkontot 10.030,54kr
  • Credifi 9.605kr
  • Lumify 5.042kr
  • Avarda 5.096,3kr
  • Avarda 5.456,37kr
  • Remember 19.615,46kr
  • Goodcash 25000?
  • Telia finans 3.932,50kr

kan ni hjälpa mig hur jag ska betala av dom jag blir aldrig av med skulderna betalar av lån med andra lån och jag är självmordsbenägen

Du tar nya lån för att betala dina lån. Inte konstigt att det växer då och att du inte mår bra. Samtidigt säger du att du äter ute istället för att laga mat. Du säger att du har 2 boende och 2 bilar. Ja min 5 åring är nog smartare än så. Tragisk att en vuxen människa kan prioritera så fel. Jag kan hjälpa dig om du är 100% redo att göra en allvarlig förändring. Leva på billig mat ett tag framöver bland annat!

Räntan på csnlån 2022 är 0%, för nästa år har jag för mig att den är 0,68% CSN lånet är även såpass stort så att han kan betala av alla andra lån han har, utom swedbank och ändå ha 90 000 över... om prioriteten är att få ner lånekostnaden, så bör smålånen betalas bort först. Lumify och credifi är de lån som kostar mest i månaden i förhållande till storlek, så hade börjat betala av lumify, sedan credifi. Sänker månadskostnaden med 2800:-

förövrigt så lär betalningen på csnlånet vara någonstanns runt 900-1100 i månaden vilket är extremt lågt för ett lån på 330 000, som jämförelse så är betalningen på swedbanklånet som är lägre ca 3900:- i månaden.
Jo men CSN skickar direkt till Kfm efter tre månader så jag förstår inte vinsten med det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp