Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skulder som ingår i saneringen

Hej!

Har precis fått inledande, dock har jag inte tänkt på 2 skulder eftersom jag inte tänkt På det som skulder då de inte har förfallit eller så, det handlar om ett ellos-konto och ett Bonprixkonto, total skuld som ej förfallit ca 3500, är det menat att dessa ska ingå också? Kan jag maila min skusan handläggare detta utan att riskera något?
Eller ska jag bara sluta betala på dessa?
Så att jag inte råkar gynna någon borgenär.

Har inte sett det som skulder då jag har betalat på dessa som vanligt under tiden jag haft utmätning.

Tacksam för svar.

Grattis till inledande!! Kan tro att även de skulder ingår i din skuldsanering. Jag hade skuld till tex Ikea som jag inte tog upp men var med sen i listan ändå.

Man kan inte välja vilka skulder som ska med, alla man hade åker med.

Är de med i sammanställningen på skuldlistan?

Hej! Tack :)

Läste mig till att även om man råkar glömma nån skuld så gör det inget, de ingår, missar dom kungörelsen på Poit så får de skylla sig själva ungefär.

Har ej fått någon skuldlista, antar att jag inte kan få en sådan förrän borgenärerna anmält sina fordringar? bara fått att jag har inledande och vad jag ska betala under inledande.

Skulderna jag missat betalar jag ej längre på, känns som det borde vara ok eftersom jag då inte gynnar någon. :)

Har du också inledande?

Grattis till inledande!! Kan tro att även de skulder ingår i din skuldsanering. Jag hade skuld till tex Ikea som jag inte tog upp men var med sen i listan ändå.

Man kan inte välja vilka skulder som ska med, alla man hade åker med.

Är de med i sammanställningen på skuldlistan?

Har nu beviljad skuldsanering efter lång väntan. Jag fick inledande på gamla regler o beviljad i det nya. Du har rätt, skuldlistan kom sen vid förslaget på betalplan.

De skulderna du inte lämnat med är säkerligen med sen.

Kommer gå kalas ska du se men jobbig lång väntan....

Allt ingår.. även skulder du har privat till vänner etc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp