Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skulder på 1,2 miljoner

Du har några stycken som du kan amortera bort direkt med betalningsfria månader. Du ligger ju inte efter heller!
Sen vid skatten kan du bli av med ännu mer. Bara att börja nu och för varje månad blir det bättre!

Gå nerifrån och upp. Klarna syns ej på uc, men även där är en liten kostnad varje månad!

Ja just nu känns prio att sänka månadskostnaderna så man får mer pengar över och sen börja amortera mer på de resterande ☺️ Denna sida är så välbehövlig, flera kloka huvuden som kan hjälpa till att kicka igång mig

Du har några stycken som du kan amortera bort direkt med betalningsfria månader. Du ligger ju inte efter heller!
Sen vid skatten kan du bli av med ännu mer. Bara att börja nu och för varje månad blir det bättre!
Om jag ser till att få loss remember och nordax och kanske tom santander. Nästan 10000, vilka hade du betalat?

Rent psykologiskt tycker jag Ellos, Klarna och Ikano först. Det är rimligt och du får bort tre samtidigt. Sedan när du kan få betalningsfria månader igen, tror att Nordax har tre varje år och remember två? Då skulle jag gå stenhårt på ferratum, bort med skiten, det är gräsligt lån med äckelränta.

Du blir ju inte av med det på en gång men satsa hårt på att få bort ferratum när det går. Alternativet är att satsa på att bli av med det först. Spärra dig där, låna inte mer där! Men jag tror du ska de tre andra först så du kan känna att du börjar "beta av".

Att Klarna inte syns på UC spelar ju ingen roll för du ska ju inte ha några fler lån nu. Får se vad andra skribenter tycker, men så skulle jag ha gjort. Sedan ska du vidare med att beta av!

Håller med! Hade tagit Ellos, klarna o ikano. Där är 9000 kr, det borde du få loss med betalningsfria månader.

Sen ta bort ferratum med skattepengarna.

När går dina förfrågningar ut? Du skulle behöva ett större lån

Som andra skrivit, börja skattejämka så snart som möjligt, du kommer få nästan 3000 i månaden och det skulle betyda att du kan lägga dem på att amortera idag, istället för till april/juni nästa år. Det tillsammans med den kommande skatteåterbäringen och betalningsfria månader gör att du borde kunna amortera ca 40-50 tkr till sommaren.

Rent psykologiskt tycker jag Ellos, Klarna och Ikano först. Det är rimligt och du får bort tre samtidigt. Sedan när du kan få betalningsfria månader igen, tror att Nordax har tre varje år och remember två? Då skulle jag gå stenhårt på ferratum, bort med skiten, det är gräsligt lån med äckelränta.

Du blir ju inte av med det på en gång men satsa hårt på att få bort ferratum när det går. Alternativet är att satsa på att bli av med det först. Spärra dig där, låna inte mer där! Men jag tror du ska de tre andra först så du kan känna att du börjar "beta av".

Att Klarna inte syns på UC spelar ju ingen roll för du ska ju inte ha några fler lån nu. Får se vad andra skribenter tycker, men så skulle jag ha gjort. Sedan ska du vidare med att beta av!
Så känner jag med ☺️ Att ju mer som försvinner desto mer taggad blir man

Som andra skrivit, börja skattejämka så snart som möjligt, du kommer få nästan 3000 i månaden och det skulle betyda att du kan lägga dem på att amortera idag, istället för till april/juni nästa år. Det tillsammans med den kommande skatteåterbäringen och betalningsfria månader gör att du borde kunna amortera ca 40-50 tkr till sommaren.
Om jag ska jämka, måste man betala in någon skatt då? Eller får man bara mindre på återbäring? Förfrågningar har jag tyvärr kvar hela året, 5 kommer vara kvar i augusti tror jag det var

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp