Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skulder - hur påverkar det hälsan?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sulanbulan" data-source="post: 278022" data-attributes="member: 5310"><p>Kan bara prata om mig själv. Men har alltid varit en glad och pratsam person. </p><p></p><p>När jag släppte alla mina skulder och jag blottade mig själv med att inse att nu är det på riktigt..kunde inte leva i bubblan längre, vinsten kommer aldrig komma och nu är det bara hoppas på skuldsanering för att vända skutan var väldigt stressigt. </p><p></p><p>Jag sov oroligt. Kunde sova men kände mig aldrig utvilad. Lika trött som när jag gick och la mig. Såg på bettskenan jag har att jag måste gnisslat tänder så att grannarna måste undrat vad det är som låter.</p><p>Jag var som i en annan värld, gick in i mig själv och var till och med tvungen att gå till läkaren för att jag kände mig deppig och stressad konstant.</p><p></p><p>Utvecklade tvångssyndrom (ocd) då jag kunde få svårt att lämna hemmet utan att gå runt och känna och titta så allting var avstängt och vissa sladdar var utdragna.</p><p>Var som att jag måste känna kontroll då jag mist kontrollen över mig själv och spelandet som hade järngrepp om min hjärna.</p><p>Att låsa dörren och åka iväg till jobbet men börja tänka halvägs om jag låst dörren så jag måste vända var oerhört jobbigt. (v<em>ar tvungen att berätta detta för chefen och kollegorna och sa att vissa mornar kan det hända att jag blir lite försenad pga detta</em>)</p><p>Visst låter det som en rolig grej som kan hända då och då, men dom som har detta problem är det ett jävla helvete.</p><p></p><p></p><p>Fick även social ångest och hade svårt att gå igenom ett köpcentrum eller in och handla kunde även ge stresspåslag och det kändes som alla tittade på en. </p><p>Fick hjärnskrynklar-tabletter utskrivna och började äta detta, men jag kände absolut inte igen mig själv. Efter ett par veckor var det som att man var en robot. Man var iskall, kände knappt gläjde eller sorg. </p><p></p><p>Sen minnet som många skriver om stämmer bra. Kunde stå och prata med en person och 5min senare så kom jag knappt ihåg vad vi hade pratat om. </p><p></p><p>Men nu när jag fått tillbaka hoppet och ser ett slut på detta skit så har det vänt. </p><p>Har slutat med tabletterna och känner att det långsamt börjar bli som "vanligt" igen. </p><p></p><p>Nu hade jag "turen" att jag fick skuldsanering och att det gick hyfsat fort och smidigt. </p><p>Så kan tänka mig dom som går på löneutmätning och får avslag på skuldsanering kommer under en längre tid få problem pga denna stress som skulderna ger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sulanbulan, post: 278022, member: 5310"] Kan bara prata om mig själv. Men har alltid varit en glad och pratsam person. När jag släppte alla mina skulder och jag blottade mig själv med att inse att nu är det på riktigt..kunde inte leva i bubblan längre, vinsten kommer aldrig komma och nu är det bara hoppas på skuldsanering för att vända skutan var väldigt stressigt. Jag sov oroligt. Kunde sova men kände mig aldrig utvilad. Lika trött som när jag gick och la mig. Såg på bettskenan jag har att jag måste gnisslat tänder så att grannarna måste undrat vad det är som låter. Jag var som i en annan värld, gick in i mig själv och var till och med tvungen att gå till läkaren för att jag kände mig deppig och stressad konstant. Utvecklade tvångssyndrom (ocd) då jag kunde få svårt att lämna hemmet utan att gå runt och känna och titta så allting var avstängt och vissa sladdar var utdragna. Var som att jag måste känna kontroll då jag mist kontrollen över mig själv och spelandet som hade järngrepp om min hjärna. Att låsa dörren och åka iväg till jobbet men börja tänka halvägs om jag låst dörren så jag måste vända var oerhört jobbigt. (v[I]ar tvungen att berätta detta för chefen och kollegorna och sa att vissa mornar kan det hända att jag blir lite försenad pga detta[/I]) Visst låter det som en rolig grej som kan hända då och då, men dom som har detta problem är det ett jävla helvete. Fick även social ångest och hade svårt att gå igenom ett köpcentrum eller in och handla kunde även ge stresspåslag och det kändes som alla tittade på en. Fick hjärnskrynklar-tabletter utskrivna och började äta detta, men jag kände absolut inte igen mig själv. Efter ett par veckor var det som att man var en robot. Man var iskall, kände knappt gläjde eller sorg. Sen minnet som många skriver om stämmer bra. Kunde stå och prata med en person och 5min senare så kom jag knappt ihåg vad vi hade pratat om. Men nu när jag fått tillbaka hoppet och ser ett slut på detta skit så har det vänt. Har slutat med tabletterna och känner att det långsamt börjar bli som "vanligt" igen. Nu hade jag "turen" att jag fick skuldsanering och att det gick hyfsat fort och smidigt. Så kan tänka mig dom som går på löneutmätning och får avslag på skuldsanering kommer under en längre tid få problem pga denna stress som skulderna ger. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skulder - hur påverkar det hälsan?
Topp