Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldbrev hos GE Money Bank

Jag skickade in skuldebrevet i måndags, men har inte fått några pengar ännu, hur lång tid brukar de ta?

Har du skickat kopia på kontoutdrag?Det brukar de vilja ha innan de betalar ut pengarna.

när jag tog lån hos ge behövde jag inte lämna kontoutdrag.bara skriva på skuldebrevet och skicka in.

däremot tog det över en vecka innan jag fick pengarna,dels pga postgången som tar tid,sen tar det väll 2-3 dagar innan man får pengarna.så början på nästa vecka skall du nog ha dom.annars får du ringa och fråga dom.

Okej när tog du lån där? De stod visst att man skulle skicka in konto utdrag, men dom kanske inte bryr sig? Om de hade varit något fel borde dom väll hört av sig?

jag tog lån där för 4 år sedan så då har det ju såklart hunnits ändrats villkoren.

jo dom ringer om det är något.men är du godkänd så kommer pengarna.har du inte fått pengarna på måndag tycker jag du ringer till dom o kollar.men lite mer en vecka gick det för mig och jag var lika orolig jag att det skulle va något fel.

Som sagt du skulle skicka kontoutdrag men du kan även ringa till dem och de kan kolla med din bank att det är ditt konto och så utbetalar de pengarna, men ring på måndag

De står att dom alltid ringer banken för att kontrollera att kontot tillhör den som söker, så då kanske de inte är några problem? Eftersom dom inte ringt och sagt att något är fel? Tack för dra svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp