Jäklar.. Hur mycket har du sammanlagt där då?Mig tvingar dom betala 5.000 för att dra tillbaka Risicum och sen 5.000 till på min avbetalningsplan. Fy fan.
Jäklar.. Hur mycket har du sammanlagt där då?Mig tvingar dom betala 5.000 för att dra tillbaka Risicum och sen 5.000 till på min avbetalningsplan. Fy fan.
Jäklar.. Hur mycket har du sammanlagt där då?
Totalt efterblivna.Mig tvingar dom betala 5.000 för att dra tillbaka Risicum och sen 5.000 till på min avbetalningsplan. Fy fan.
Ja det gör dom..Skickar Gothia verkligen ut varje avisering på post? Det finns ingen smidigare lösning? Jobbigt om någon ska ta hand om posten när man är bortrest;/
Det gick att få aviseringsfrittSkickar Gothia verkligen ut varje avisering på post? Det finns ingen smidigare lösning? Jobbigt om någon ska ta hand om posten när man är bortrest;/

. Har 2000:- kr avbetalning nu och önskade innerligt att månadskostnaden inte skulle behöva ökas så mycket..2500 Max 3000:- men kvinnan jag pratade med sa 4000:- och det gick inte att förhandla:/.. Det kommer bli tuffa månader framöver. Planen gäller tills april, sen ska det omförhandlas. Kan dom begära ännu högre månadskostnad sen eller hur brukar det se ut??Beklagar att du inte fick igenom att betala mindre. Tror du har stora chanser att sänka beloppet efter april om du lyckas sköta dina betalningar. När jag haft tidsbegränsade avbetalningsplaner med Gothia så har de inte försökt höja efter att tiden gått ut. Har lyckats sänka belopp flera ggr. Men man måste be och böna och ibland hänger det på vem du pratar med.Jag har en skuld hos Gothia och nu är det två till som landat där. Jag väntade att ringa tills idag då jag tänkte att det är fredag, löning och sol. Då är dom på bra humör. Har 2000:- kr avbetalning nu och önskade innerligt att månadskostnaden inte skulle behöva ökas så mycket..2500 Max 3000:- men kvinnan jag pratade med sa 4000:- och det gick inte att förhandla:/.. Det kommer bli tuffa månader framöver. Planen gäller tills april, sen ska det omförhandlas. Kan dom begära ännu högre månadskostnad sen eller hur brukar det se ut??