- Meddelanden
- 117
- Mottagna reaktioner
- 94
- Poäng
- 257
Nä fy o usch på dessa brevhögar!! Känner igen ångesten! Du gör det bra som kämpar på!!❤️Instämmer, jag känner inte heller igen mig men jag får drivkraft och ork när jag tänker på att det ändå går framåt!
Sista 2 månaderna är jag dock väldigt nedbruten, men tänker på att mina kostnader för inkasso etc kommer minska med över 10 000 kr i höst när flera lån och inkasso blir slutbetalda!!!!
Orkar inte heller öppna posten och när jag öppnar brevlådan så har jag hjärtklappning men mkt av min stress beror på att min sambo inte riktigt vet hur läget är.
Men jag fortsätter kämpa på och hoppas att jag lyckas parera alla förelägganden som dimper ner! Igår hade jag fått ett brev fr Kfm och det var itne lika tjockt som när det är kvitto att skriva under. då jag öppnade brevlådan på kvällen efter jobbet beslöt jag mig att låta breven ligga kvar öppna först idag. För att inte få dåliga nyheter när jag är hemma m familjen. Men kunde så klart inte låta bli att tänka på brevet fr kfm och var säker på att det var utslag. även om jag vet att jag har koll på just ärendena som ligger hos kfm så har det varit lite för mkt senaste månaderna så mkt möjligt att jag missat ngt.
öppnade brevet idag och det var ett meddelande att Sileo återkallat ärendet... så nu har jag inget hos Kfm men högar med oöppnad post.
Visa bilaga 472
förutom denna hög så har jag även massa oöppnade brev i en påse!
Visa bilaga 473
och den värsta dagen i månaden är när lönen kommer, när de flesta breven ska öppnas och det mest mest mest akuta ska betalas och pengar fattas ändå!!!
och det här forumet är till stor hjälp