Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuld o budget handläggare

Nej jag vaknade på min sida i sängen, vad det nu hade med fullmakten att göra.

Genomsnittlige gäldenären som ska till budgetrådgivaren har förmodligen inte koll på vilka skulder man har och vem som för närvarande äger dessa och så brukar dom begära från alla bolag för att veta vad man har att jobba med. Att själv ta med lista med det man tror man har lämnar nog lite väl mycket öppet. Pratade med en rådgivare från en kommun i närheten för några dagar sedan som fick börja om sin plan efter jag upplyst om 2 skulder på tillsammans ca 400k som gäldenären missat/glömt/inte ville prata om.
Det är kanske dags att vakna på den andra sidan av sängen. Kanske det som behövs, prova det piggar upp ( om där ligger någon annan )

Jag hade koll på mina skulder. Kom med min lilla dokumentportfölj. Handläggaren tittade på mig precis som jag landat från mars och sa att han inte kunde tillföra något. Resten av samtalet tittade han mer på mina bröst än på portföljen. Haha.

Hur gick det Syrran? Var det idag?
Drog på mig en random rosa tröja imorse och så såg jag att det stod ”no change without challenge” på den... lite roligt.
Nej inte idag ska dit i veckan. Skriver här hur det gått. Är som sagt lite nervös värre än att gå till tandläkaren haha.
Ja finns en poäng i tröjan.

Det är kanske dags att vakna på den andra sidan av sängen. Kanske det som behövs, prova det piggar upp ( om där ligger någon annan )

Jag hade koll på mina skulder. Kom med min lilla dokumentportfölj. Handläggaren tittade på mig precis som jag landat från mars och sa att han inte kunde tillföra något. Resten av samtalet tittade han mer på mina bröst än på portföljen. Haha.
Nej men haha jag har en kvinnlig och inte så stora bröst att titta på heller haha

Alltså ny, jag har inte koll på dagarna, jag är sjukskriven (komplicerad graviditet + åttonde månaden) :p Vet bara att jag ska upp och hoppas orka göra något som drar in pengar.
Kram på dig gumman ❤️

Jag är nöjd med val av sängsida och känner att jag inte behöver göra något åt det för att folk gör egna tolkningar av det jag skriver men tack för omtanken.

De flesta har ingen större koll.. rådgivare har man på tråden i princip varje vecka för att dom försöker forska i skulders grund. När man ger dom info att söka vidare på rörande lagsökningsutslag från 1983 utfärdade av domstolar som sedan länge är nerlagda vet man att deras dag precis blev fullbokad..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp