- Meddelanden
- 27
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 152
Hej Kimsan72, skickar en stor kram genom cyperspace. Jag förstår precis och inom några veckor kommer jag att befinna mig just där du är nu och jag kommer att känna precis likadant...vi får gå igenom dessa dagar där det allt känns hopplöst, även tillåta oss att vara ledsna, men jag vet att både du och jag och alla andra underbara på detta forumet kommer att klara oss...Själv hoppas jag på att ångesten går ned när beslutet om löneutmätning kommer. När det gäller dina arbetskompisar så är jag också säker på att det är andra som har eller har haft löneutmätning och även om de inte har så sk.. i demÅNGEST PÅSLAGET = ENORMT !
Idag är sista dagen för mig att reglera min första ”skuld att betala” till KF !
Har sovit som en kratta inatt, drömt mardrömmar och vaknat flera ggr helt kallsvettig...
Imorgon är jag kastad till vargarna - imorgon påbörjar KF sitt ”snokande” efter eventuella tillgångar....på konton, etc! Vilken dag som helst kommer min arbetsgivare kontaktas...
Sååå fruktansvärt förnedrande ! Tårarna rinner... All min självrespekt har runnit av mig... Kvar är ett urlakat skal inte ens värd namnet... Här & nu vill ja bara försvinna !
Hur fasiken ska ja mäkta med detta - hur överlever jag? Mitt forna jag existerar inte längre... Mitt självförtroende är kört i botten...
. De kommer inte att veta att du har löneutmätning och det gör inte dig till en sämre människa.