Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuld att betala

Okej, hade den varit liten hade du fått ett begränsat beslut i starten, men det där är väl mer än det kommer dras på en .månad

Stämmer exakt :( ! Enligt uträkning på Er hemsida, så kan det dras ca 21.500kr på min lön ! Har dock då räknat med full täckning för bostaden, för i dagsläget vet ja ju inte vad KF anser att dottern ska anses betala...
Jag förmodar dock att KF kan dra mer än ovanstående belopp, men nej, det kommer nog likväl inte täcka den första inkomna skuld...
Suck & stånk - nu suger de duktigt ! :(

Ps. Hade skulden varit lite mindre då hade jag nog likväl reglerat den med madrass pengarna... Förlåt mig för att ja har stoppat undan lite :(

Senast ändrad:
Kimsan vad räknar du med att du kommer landa på totalt när så att säga alla skulder är hos KFM?

Kimsan vad räknar du med att du kommer landa på totalt när så att säga alla skulder är hos KFM?

Ca 850tkr... :( men de e enkom per dags datums uträkning. Ja har ju skulder med hutlösa räntor :(

Såja, nu förstörde ja denna dagen :(

Men du, tänkte på det. Hade inte Nystartfinans kunnat vara ett alternativ?

Men du, tänkte på det. Hade inte Nystartfinans kunnat vara ett alternativ?

Terry, ja e rökt nu ! :( Det finns mycket som jag borde gjort annorlunda från början. Nu släpar jag med 4 månadsinbetalningar på de flesta skulderna. Det mesta är nog på resa till KF...
Nu kommer denna quinna med en månadslön på 40tkr leva med löneutmätning till dagen ja ramlar av pinnen.... :(
...och jag har bara mig själv att skylla på! Jäkla pucko är va jag ÄR !!

Terry, ja e rökt nu ! :( Det finns mycket som jag borde gjort annorlunda från början. Nu släpar jag med 4 månadsinbetalningar på de flesta skulderna. Det mesta är nog på resa till KF...
Nu kommer denna quinna med en månadslön på 40tkr leva med löneutmätning till dagen ja ramlar av pinnen.... :(
...och jag har bara mig själv att skylla på! Jäkla pucko är va jag ÄR !!
Du är verkligen inget pucko Kimsan!
Du är en mycket intelligent kvinna som hade lite otur när du tänkte. <3

Du är verkligen inget pucko Kimsan!
Du är en mycket intelligent kvinna som hade lite otur när du tänkte. <3

Right back at you sweetie... ❤️

De e Du & ja tillsammans i höst med våra nudlar & sunkigt hemmagjort plommonvin... ;)

Hur ser Kimsans betyg i kreddy ut?

Hur ser Kimsans betyg i kreddy ut?

Kimsans betyg i Kreddy har hon inte mäktat med att ens kolla för då går hon väll direkt därefter ner till Ribban & dränker sig.... ;)

Sorry, inte uttryckligen ”dränker sig”, för hon hade lipat så mycket, så hon hade inte kunnat se & därmed inte hittat ner till stranden ;)

Kimsans betyg i Kreddy har hon inte mäktat med att ens kolla för då går hon väll direkt därefter ner till Ribban & dränker sig.... ;)

Sorry, inte uttryckligen ”dränker sig”, för hon hade lipat så mycket, så hon hade inte kunnat se & därmed inte hittat ner till stranden ;)
Haha, världsklass på den!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp