Heja Kimsan! Stay strong and enjoy!I hear yaa sweetieingen kommer bli gladare än jag...men nu tar ja en dag i taget & får försöka luta mig tillbaks & inte vara ”all over the place” hela jäkla tiden... Måste försöka acceptera mitt öde...typ !
![]()
Heja Kimsan! Stay strong and enjoy!I hear yaa sweetieingen kommer bli gladare än jag...men nu tar ja en dag i taget & får försöka luta mig tillbaks & inte vara ”all over the place” hela jäkla tiden... Måste försöka acceptera mitt öde...typ !
![]()
Heja Kimsan! Stay strong and enjoy!
Idag öppnade jag min löne spec och där stod klart och tydligt "Införsel" och summan 19622kr intill... Måste ovilligt erkänna att en tår föll nedför min kind... Konstigt kanske, men att se de på löne specen gjorde förbaskat ont även då jag visste att det skulle ske... Kram! Det kan inte vara lätt, men gjort är gjort, nu är det bara att titta framåt! så skål för en ny början... mot mindre skulder.Idag är en sorgens dag... Idag blev allt extra påtagligt...Idag öppnade jag min löne spec och där stod klart och tydligt "Införsel" och summan 19622kr intill... Måste ovilligt erkänna att en tår föll nedför min kind... Konstigt kanske, men att se de på löne specen gjorde förbaskat ont även då jag visste att det skulle ske...
Det får bli ett gott glas vin ikväll...kanske det kan få mig att må lite bättre...
![]()

Hej! Hur mycket fick du kvar att ”leva” på efter utmätningen o hyran är betald?

Lägsta förbelhållet jag beslutat om var nu i veckan, knappt 1000 kr. 988 tror jag
Alltså vad hyresgästen fick behålla av sin inkomst eller hur menar Du?!
Vad gäldenären fick behålla av sin inkomst ja. Ut på kontot 988 kr.