Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuld att betala

Du kan ju prova inkassobolaget och ny betalplan .

Tack men lär inte hända om de kan utmäta

Nej dom behöver ju inte om dom inte vill, men det händer dagligen att folk lyckas.
Dina förutsättningar är väl inte de bästa om du inlett med att bestrida (var skulden felaktig?) så dom fått lägga tid på domstolsprocessen, och sen följdes inte den betalplan som fastställdes i domen heller, men det kostar inte något stt pröva

Hur lång kan det ta tills utmätning? Har ännu ej fått uppgifter att lämna. Eller kan de gå på äldre uppgifter utan att kontrollera att de stämmer?

Hur lång kan det ta tills utmätning? Har ännu ej fått uppgifter att lämna. Eller kan de gå på äldre uppgifter utan att kontrollera att de stämmer?
Det ska skickas redogörelse igen. Det kan ske någon dag efter förfallodatumet

Tack. Då får jag invänta det och försöka betala in lite samtidigt. Förfallodatum var ett tag sedan. Kommer redogörelsen som det övriga digitalt?

Tack. Då får jag invänta det och försöka betala in lite samtidigt. Förfallodatum var ett tag sedan. Kommer redogörelsen som det övriga digitalt?
Ja om man inte vill krångla till det.
Du kan lämna redogörelse själv på mina sidor också om du vill ha det överstökat

Försökte leta men hittade inte, finns en länk på KFMs sida men när jag följer den hittar jag inte på Mina sidor.

Försökte leta men hittade inte, finns en länk på KFMs sida men när jag följer den hittar jag inte på Mina sidor.

Hmm. Kanske inte är mina sidor då. Finns en etjänst i alla fall.
Ring annars nu, innan köerna blir så lång lämna uppgifter på telefon, om du nu vill ha det överstökat.

Gick inte inkassobolaget med på något?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp