Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuld att betala :(

O så hamna man där igen. En skuld som legat länge hos trafikförsäkringen....som blev skickat till kronofogden o hade ingen möjlighet o betala allt inom en vecka ca. Har idag fått brev om att ja måste betala 3400kr inom 10 dagar. Vill verkligen att pengarna ska räcka denna månad....om ja betalar hälften nu o hälften nästa månad dvs hälften nu o hälften den 25e maj....hinner kronofogden starta nån utredning??

O så hamna man där igen. En skuld som legat länge hos trafikförsäkringen....som blev skickat till kronofogden o hade ingen möjlighet o betala allt inom en vecka ca. Har idag fått brev om att ja måste betala 3400kr inom 10 dagar. Vill verkligen att pengarna ska räcka denna månad....om ja betalar hälften nu o hälften nästa månad dvs hälften nu o hälften den 25e maj....hinner kronofogden starta nån utredning??
Du har fått skuld att betala från kfm
Eller ? Har för mig de skickar direkt till Kfm
Ring TFF och fråga om de kan återkalla?

Du har fått skuld att betala från kfm
Eller ? Har för mig de skickar direkt till Kfm
Ring TFF och fråga om de kan återkalla?

Har fått brev där de står skuld att betala från kronofogdemyndigheten o ringde även trafikförsäkrings föreningen o frågade om dom kunde dra tillbaka ärendet om ja betala hälften nu o hälften nästa månad den 25e maj men nej...

Tror att det är så att om du betalar inom dessa tio dagar får du ingen anmärkning

Så tråkig och onödig kostnad :( en trafikförsäkring kostar ju typ 200 spänn i månaden.

Tff återkallar inte.. om utredning startar innebär det möjligen begränsat löneutmätningsbeslut. Logga in på tff mina sidor och kolla så du inte har mer.

Tror att det är så att om du betalar inom dessa tio dagar får du ingen anmärkning
Det blir ingen anmärkning om det är första gången man hamnar hos kfm och betalar inom de tio dagarna sen måste det gå två eller tre år (kommer inte ihåg) annars får man en anmärkning direkt.

Det blir ingen anmärkning om det är första gången man hamnar hos kfm och betalar inom de tio dagarna sen måste det gå två eller tre år (kommer inte ihåg) annars får man en anmärkning direkt.

Sett sekretess på mycket äldre mål, har gett upp wtt försöka förstå det där. Såg en här om dagen som haft ett mål inne i kanske 5-6år, haft löneutmätning, 5-10 andra utmätningsbeslut och minst 2 avslutade utredningar. Den skulden fick sekretess när den slutbetalades med skatteåterbäring nu.. hens uc borde se konstig ut. En anmärkning för "utmätningsförsök" för några månader sedan, och samtidigt finns inga uppgifter om att någon skuld skulle ha funnits.

På ett sätt kanske på ett sätt inte, jag kände igen mig i den där sitsen mitt skit rasa för 4000 kr när jag till slut inte orka jaga och lösa saker mer. Nu är jag på god väg tillbaka och hade ändå tänkt lägga undan pengar till semestern magkänslan sa att jag kan lita på att få tillbaka pengarna får jag det inte då tar Karma hand om det.

På ett sätt kanske på ett sätt inte, jag kände igen mig i den där sitsen mitt skit rasa för 4000 kr när jag till slut inte orka jaga och lösa saker mer. Nu är jag på god väg tillbaka och hade ändå tänkt lägga undan pengar till semestern magkänslan sa att jag kan lita på att få tillbaka pengarna får jag det inte då tar Karma hand om det.

Va du är snäll :folded:<3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp