Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuld att betala till kronorogden! va händer om jag ej betalar i tid!?

Hade en skuld som tyvärr gick vidare till kronofogden:( en skuld att betala. Dock va de inte så mkt.. 4500kr ca. Jag får lön om 2 veckor o kan betala bort hela skiten då plus att förra veckan ansökte jag om förtids återbetalning av skatt..jag hoppas jag får besked ang de snart.

Vad händer om jag ej kan betala skulden direkt utan de blir en vecka senare!? Om jag får skatte pengarna tidigare just för o betala av skulden...är de skatte verket som betalar de till kronofogden då??

Viktig att du skriver inte under delgivning. !!

har du en skuld som är delgiven och fastställd så kommer kronofogden påbörja en utredning om du har något som kan mätas ut.. men på 2 veckor hinner inte något hända törs jag nästan lova.. annars är det som 1508 säger, ge tusan i att skriva under delgivnignen bara

Jag ringde kronofogden o dom sa att dom skickat ut ett brev för nåra dagar sen med all info samt vilket datum skulden senast skulle va va betald på men jag ahr inte fått nå brev från dom än,kanske kommer idag. Har för mig dom sa att skulden skulle va betald nu den 16 april vilket jag ej kommer kunna betala,får lön den 27e så blir ju några dagar senare..hoppas dom inte hinner starta en utmätning:( Har jag tur kanske jag hinner åf mina skattepengar förtids återbetalda då jag ansökt om de just för att betala bort den här skiten suck. Någon som vet hur det funkar då,betalar skatteverket u pengarna direkt till kronofogden elr sätts pengarna in till mig som jag sedan ska föra över till kronofogden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp