Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skrill, hjälp!

30 dagars gränsen vet jag
Har varit i kontakt med både boku och 3 enligt båda ligger problemet hos boku, nåt tekniskt fel säger dom som dom jobbar med att lösa. Enligt 3 är mitt abonnemang inte spärrat och har att handla för upp till 3000 kr. Så jag får avvakta och se om boku kommer fram till nån lösning.
Mjo, boku är ju den effektivaste vägen; speciellt om man faktiskt lånar pengarna och inte skiter i räkningen.
Annars är ju siru det i värsta fall ok nog genom videoslots; kräver ju dock att du sätter in en hundring med trustly annars vill dom bara skicka pengarna med "wire transfer" inte ens SEPA.

Jag har inte använt boku på länge och skulle testa nu men får också upp tyvärr så musslyckades dragningen. Testat på 3 olika telefon nr så borde vara något fel hos boku.

Jag har inte använt boku på länge och skulle testa nu men får också upp tyvärr så musslyckades dragningen. Testat på 3 olika telefon nr så borde vara något fel hos boku.

Ja det verkar som det är mycket strul...inget vettigt svar får man heller av dom tyvärr.
För min del är det både på gott och ont att det inte funkar. Hade verkligen behövt dom pengarna men slipper ju höga mobilräkningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp