Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skrill, hjälp!

Hej! Finns de någon här som kan hjälpa mig få ut pengar från mitt skrill som tex har skrillkortet? De tar långt tid att föra över till bank och skulle helst behöva de Asap, får inte lön försen torsdag.
Har 740kr på skrill och skickar de gärna till ditt skrill. Endast medlemmar som vart här länge för ja vill inte bli blåst.. Du får sen föra över till mig. En 100kr för besväret får du gärna.
Kan inte ta ut på annat vis då jag är spelpausad och banköverföring tar för långt tid..
Har swedbank så du får gärna ha det

Chansar och hoppas på hjälp!
Annars tack för att du läste!

Hej! Finns de någon här som kan hjälpa mig få ut pengar från mitt skrill som tex har skrillkortet? De tar långt tid att föra över till bank och skulle helst behöva de Asap, får inte lön försen torsdag.
Har 740kr på skrill och skickar de gärna till ditt skrill. Endast medlemmar som vart här länge för ja vill inte bli blåst.. Du får sen föra över till mig. En 100kr för besväret får du gärna.
Kan inte ta ut på annat vis då jag är spelpausad och banköverföring tar för långt tid..
Har swedbank så du får gärna ha det

Chansar och hoppas på hjälp!
Annars tack för att du läste!
Ta du ut nu borde du ha imon bitti, tycker dem är snabba . Du kan även Maila dem att prioritera ditt uttag så brukade det gå ännu snabbare

Ta du ut nu borde du ha imon bitti, tycker dem är snabba . Du kan även Maila dem att prioritera ditt uttag så brukade det gå ännu snabbare
Ja de får jag göra kanske annars men ja e inte verifierad och försökte ta ut men fick bara felmeddelande:(

De funkar inte med bankuttag för mig så ja har mailat dem.. men tar gärna hjälp om någon kan!

Hej, jag har ju skrillkortet t ex - men jag vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dig då det enbart går att använda online eller uttag genom bankautomat... Även helt ny medlem som skapade kontot enbart för att ge dig råd... Jag skulle försökt verifiera mig snabbt alternativet som finns är en seg process hos t ex bitpanda (KYC med app i mobilen, tar en stund osv...) för att kunna köpa bitcoin som du säljer på bt.cx (även där krävs KYC verifikation.. upp mot 24h antar jag)
Med lite TUR har du pengarna på det sättet innan helgen... Ett tips med skrill är att helt enkelt skaffa kortet för 100kr om du tänkt utnyttja det vidare. Du tjänar på det jämfört med 2 uttag genom dom.
Inser såklart nu att det är torsdag & hoppas allt löst sig..

MVH.

Tack för tipsen ändå! ja förde över mitt skrill till neteller o tar ut därifrån.. skrill support är helt värdelösa ..

Ha de bäst!

Hehe själv tkr jag neteller är segast. Men skitsamma egentligen. Har man inte spelpaus funkar videoslots deposit sen trustly rakt ut på 5min till kontot. Med både neteller och skrill, samma företag trots allt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp