Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skrill bitcoin

Hej,

jag har pengar på ett av mina Skrill konton, problemet är att jag inte får ta ut dem då jag måste verifiera mig. Jag har inget giltigt pass eller leg för tillfället så dem vägrar gå med på det (trotts att passet gick ut för en vecka sen)

Hur som, till min fråga:

Om jag gör om pengarna till Bitcoins på Skrill, kan jag få ut dem på någon annan hemsida? Eller kan jag få ut pengarna på något annat sätt? Det är ganska mycket pengar som jag verkligen behöver.. misstag att lägga in dem på Skrill från första början.

ta hand om er,

mvh

Så länge du kan överföra pengarna till binance eller någonstans du har en private key så kan du alltid skapa ett konto hos safello eller bt.cx för att ta ut dom.

Då får du en deposit key av dom som du för över bitcoin till. Och därifrån göra en withdrawal.

Vad dom har för verifikationsprocess kommer jag inte ihåg. Länge sedan jag pysslade med kryptovalutor. Tror jag lämnat pass nummer till en av dom.

Istället för bitcoin så skulle jag lägga det i ETH eftersom det är snabbare transaktionstid. Ca 10 min. Bitcoin tar några timmar. (Om inte lightning network lanserat)

Kan hända att binance eller kraken har också direkt withdrawal nu för tiden. Har vart in och kikat på deras hemsidor för ett tag sen och vill minnas någon om att dom tar kortuppgifter direkt.

Alla ställen där du tar ut från har dock en viss fee för det så du tappar några procent.

Tack för svar!!

Jag kan absolut ingenting om det här egentligen så jag hänger inte riktigt med i allt.. Binance, vad är det? Funkar det med Skrill? safello eller bt.cx antar jag är hemsidor för bitcoins?

Ska jag testa göra om pengarna till ETH helt enkelt och vad gör jag sen?

Tack som fan LånautanPapper, och förlåt för att jag är så trög..

Tack Erik för svar!

Ifrån Skrill?

Ej använt skrill så vet inte hur det funkar riktigt. Men kan du skicka bitcoin därifrån är det inga problem och jag tolka det som att du kunde det ?

Hej igen Erik!

Jag vet inte än för jag inte riktigt förstod hur jag skulle göra.. :confused: är så dålig på sånt här.. Men jag ska kika igen, jag vet att jag kan konvertera från pengar till olika "bitcoins" sen vet jag inte riktigt vad jag ska trycka på för att få "iväg" dem

Spelar väl ingen roll om du gör om dem till bitcoin på skrill? Måste du inte verifiera dig ändå?

Vet tyvärr inte hur det ser ut. Om du har bitcoin så går du in på tex den sidan jag skrev och väljer sälja då får man ange konto för utbetalning och sen får du en adress dit du ska skicka pengarna.

men innan du gör nått så kolla sidan först. Har för mig att man bara kunde plocka ut 50.000 kr sen kan man säkert göra det i omgångar eller kontakta dem för dem löser det mesta om man frågar.
Det kan ev vara så att du måste verifiera dig där med så kanske blir samma problem då.

Hej Lex!
Ja där av frågan från första början :axelryck:'

Erik:
Tack! Jag ska kolla upp det!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp