Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skjuta fram betalning swedbank?

Min fråga är, swedbank drar 4900 från kontot varje månaden för privatlån. Har någon fått lov att betala t ex dubbelt nästa månad om man har det tight en månad? Brukar som gå med på det ? Jag har svårt att betala lånet denna månad, ALLTID skött det men denna månaden blev lönen super dålig

Min fråga är, swedbank drar 4900 från kontot varje månaden för privatlån. Har någon fått lov att betala t ex dubbelt nästa månad om man har det tight en månad? Brukar som gå med på det ? Jag har svårt att betala lånet denna månad, ALLTID skött det men denna månaden blev lönen super dålig
Borde vara lungt om du ringer och frågar.
I värsta fall så hoppa över att betala denna månad så drar dem dubbelt nästa bara plus lite avgifter.
Ligger du rätt där i övrigt så händer det inget för en missad betalning en månad

Jag har också Swedbank lån. Man får inte skjuta fram och betala dubbelt nästa månad. Du kan dock vara sen med betalningen ca 3v. Sen får du hem brev med försening och måste betala omgående för slippa inkasso.
Dom drar pengar direkt från kontot så fort du har pengar på kontot tills aviseringen blir 0:-.

Se till att du inte har pengar på kontot så kan de inte dra. Du kommer få påminnelse. Du hinner betala dubbelt nästa månad innan det händer ngt.
Men det blir väldigt mkt att betala då så hoppas att du klarar det.

Har pratat med faktiskt och dom va hjälpsamma och drar dubbelt nästa månad. Får betydligt mer nästa månad

Har pratat med faktiskt och dom va hjälpsamma och drar dubbelt nästa månad. Får betydligt mer nästa månad
När jag inte hade råd med min månadsbetalning och ringde in och frågade om jag fick betala dubbelt nästa månad. Så fick jag ett tvär nej, att det inte är möjligt. Bra att det löste sig för dig iallafall. :)

Har hamnat efter ibland och det har automatiskt dragits dubbel nästa månad när du har pengar på kontot .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp