Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skillnad på Löneutmätning / Skusan i förbehållsbelopp

Kan de skilja sig mkt i förbehållsbelopp när de gäller löneutmätning & skuldsanering, sambo med 2 barn , drar lite över 10 000 kr i månaden just nu

Det enda som skiljer är att under skuldsanering har man en buffertpeng oxå plus två betalfri månader per år.

Det enda som skiljer är att under skuldsanering har man en buffertpeng oxå plus två betalfri månader per år.
Okej de har jag förstått av de jag läst mig till. :) men ni som har haft löneutmätning å sen fått skusan godkänd , vart de mkt skillnad i pengar per månad att gå från utmätningen till skusan per månad ?

Okej de har jag förstått av de jag läst mig till. :) men ni som har haft löneutmätning å sen fått skusan godkänd , vart de mkt skillnad i pengar per månad att gå från utmätningen till skusan per månad ?
För min del fick jag betala in mer i saneringen än det som drogs i utmätning men det beror mest på korrigering gällande inkomsten.
Förbehållsbeloppet är ju detsamma i löneutmätning o sanering om förhållanden inte ändrats.

För min del fick jag betala in mer i saneringen än det som drogs i utmätning men det beror mest på korrigering gällande inkomsten.
Förbehållsbeloppet är ju detsamma i löneutmätning o sanering om förhållanden inte ändrats.
Okej tack så mkt då vet jag. :) inte för att jag är godkänd me nåt inledande eller så men bra å veta när man söker på nytt igen :)

Mitt förbehållsbelopp under löneutmätning låg på ca 9k, 2 vuxna, 2 barn.
Nu under min sanering är den ca 15k. Så stor skillnad för min del.

Min man fick också betala lite mer under saneringen trots liten buffert.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp