Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skiljer sig summan från inledande till betalplan?

Hej.

Jag undrar vilken summa ni fick betala vid inledande kontra hur summan justerades när betalplanen kom? Per månad.

Senast ändrad:
Fick inledande i november 2023 och när jag fick betalplanen hade skattetabellen och normalbeloppet bestämts för 2024

Så jag fick behålla lite mer totalt pga att normalbeloppet ökat
Men jag fick också betala lite mer eftersom skattesänkningen på inkomstskatten var större för mig än ökningen på normalbeloppet

Jag får betala exakt lika mycket. Det är väldigt olika, för vissa så betalas mer/mindre.

Hej.

Jag undrar vilken summa ni fick betala vid inledande kontra hur summan justerades när betalplanen kom? Per månad.
Både min o makens betalplan var dessutom utformad så att för varje år ökade summan vi skulle betala in.

Min betalplan innehåller samma belopp som det inledande beslutet. Beloppet är även detsamma under hela betalplanens gång.

Diffar 2.500 kr Cirka men de är för att d räkna med omvårdnadsbidrag i betalplan. :) så betalar typ lika mkt som vid löneutmätning :)

bror på om det är mellan ett årsbryt eller inte.. säkert massa andra saker också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp