Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Skicka räkning till abuni

Hur gör man när man skickar in räkningar till abuni? Skickar man in hela faktura eller bara inbetalningskortet. var sätter jag etiketten? Tacksam för svar!

Hej
Japp skicka in fakturerna till dem sen när man får brev hem från dem sen får man en kredit på 5000kr hos dem, funkar perfekt, bra service med =)

Tack för svaret men jag undrar hur jag gör nu då jag ska skicka in mina räkningar till dom, allt är klart med kredit o allt! Jag tänker skicka in dom per post ska jag skicka in hela räkningen eller bara inbetalningskortet och var ska jag klistra abuniadressen? Tack på förhand för svar!

jag fick hem genom deras startpaket en massa kuvert där etiketten satt på kuvertet så jag stoppade bara fakturorna och där jag hade enbart inbetalningskort i kuvertet, frankerade och skickade. Fick ju hem adressark med etiketter och dessa är ju bara att klistra på ett vanligt kuvert och stoppa i fakturorna, frankera och posta. Jag har då gjort så.

du kan scanna in eller faxa också

jag har aldrig gjort det så vet inte
gå in och läs under deras villkor det finns ganska mycket info eller
mejla på support@abuni.se

Hur man skickar räkningarna till Abuni

Hur gör man när man skickar in räkningar till abuni? Skickar man in hela faktura eller bara inbetalningskortet. var sätter jag etiketten? Tacksam för svar!

Jag har haft Abuni ett tag och lärt mig att de är väldigt flexibla. Man kan skicka in antingen hela fakturan eller bara inbetalningskortet. Det går också att maila in betalningsinformationen i text om du skriver själv om du vill.

När du skickar in i brev kan du antingen klistra etikett nånstans på inbetalningskortet eller fakturan, förslagsvis ovanpå det tryckta adressfältet. Men du kan också skriva bara dina siffror med en penna (ditt referensnummer hos dem av typen nnnBB) bredvid ditt namn på inbetalnignskortet. Likadant kan du göra om du fotar med mobilen och mailar eller skannar in och mailar själv. Maila till faktura@abuni.se.

Hoppas det var tydligare!

Beviljas krediten före eller efter inskickat autogiromedgivande med tanke på att det tar 6-7 dagar för AG att hoppa igång enligt BGC:s regler.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp