Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur gör man när man skickar in räkningar till abuni? Skickar man in hela faktura eller bara inbetalningskortet. var sätter jag etiketten? Tacksam för svar!
Tack för svaret men jag undrar hur jag gör nu då jag ska skicka in mina räkningar till dom, allt är klart med kredit o allt! Jag tänker skicka in dom per post ska jag skicka in hela räkningen eller bara inbetalningskortet och var ska jag klistra abuniadressen? Tack på förhand för svar!
jag fick hem genom deras startpaket en massa kuvert där etiketten satt på kuvertet så jag stoppade bara fakturorna och där jag hade enbart inbetalningskort i kuvertet, frankerade och skickade. Fick ju hem adressark med etiketter och dessa är ju bara att klistra på ett vanligt kuvert och stoppa i fakturorna, frankera och posta. Jag har då gjort så.
Hur gör man när man skickar in räkningar till abuni? Skickar man in hela faktura eller bara inbetalningskortet. var sätter jag etiketten? Tacksam för svar!
Jag har haft Abuni ett tag och lärt mig att de är väldigt flexibla. Man kan skicka in antingen hela fakturan eller bara inbetalningskortet. Det går också att maila in betalningsinformationen i text om du skriver själv om du vill.
När du skickar in i brev kan du antingen klistra etikett nånstans på inbetalningskortet eller fakturan, förslagsvis ovanpå det tryckta adressfältet. Men du kan också skriva bara dina siffror med en penna (ditt referensnummer hos dem av typen nnnBB) bredvid ditt namn på inbetalnignskortet. Likadant kan du göra om du fotar med mobilen och mailar eller skannar in och mailar själv. Maila till faktura@abuni.se.