Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skicka in Skuldsanering

Hej.
Jag tänkte höra en sak med er som kan.
Jag har släppt allt sedan 1 månad tillbaka tillsammans med min fru, och ska ansöka om skuldsanering, frågan lyder dock, ska man skicka in skuldsaneringen innan skulder dyker upp hos kfm eller jag fått något från inkasso? för man verkar inte kunna skriv ain dom i ansökan ?

tack på förhand

Jag släppte och ansökte samma månad. Jag hade koll på alla skulder och kunde skriva in dom i ansökan.

Det gör inget om du inte har riktig koll heller, för alla bolag ska lämna in sina krav på dig om du får inledande.

Hej.
Jag tänkte höra en sak med er som kan.
Jag har släppt allt sedan 1 månad tillbaka tillsammans med min fru, och ska ansöka om skuldsanering, frågan lyder dock, ska man skicka in skuldsaneringen innan skulder dyker upp hos kfm eller jag fått något från inkasso? för man verkar inte kunna skriv ain dom i ansökan ?

tack på förhand
Du kan skicka in ansökan när som, behövs inte varken gå till inkasso eller kfm först : )

Ju närmare sanningen du kommer med lånen vid ansökan ju bättre är det. Sedan är det som någon annan nämde att i slutändan ska borgenärerna hålla kolla och skicka in sina krav efter ev inledande. Genom att sätta sig in i de lån man har och lägga ned tiden att göra rätt från början skulle jag dock tro att det ser bättre ut när ansökan väl börjar behandlas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp