Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skicka in inkomsten till krm.!

hej vad händer om man inte skickar in inkomsten till kronofogden? El hur många dagar senare än det som står kan man skicka in?

hej vad händer om man inte skickar in inkomsten till kronofogden? El hur många dagar senare än det som står kan man skicka in?

Kronofogdemyndigheten tar kontakt med lönekontoret som betalar ut din lön.

Mitt lönekontor skickade in löneuppgift för månad 08 2016 det tolkade KFM som lön(1608kr) som de la på min månadslön. Jag påpekade detta men de drog 1608kr mer under hela löneutmätningen...

Ok men det skulle ha varit inne 2 juni om jag skickar in i slutet av veckan är det försent då?

Tänkte om man kan dra ut på det? Dom har kontaktat min förra arbetsgivare men min nya vet jag inte .

Kommer inget svar räknar man på schablonhyra och lägger löneutmätning. Kommer redogörelsen in efter är det bara att räkna om

Första gången jag skulle lämna in inkomstredovisning så struntade jag i att skicka in det. Men det blev löneutmätning ändå, de tar lönekontorets uppgifter på lönen och sen schablons belopp på de andra.
Lika bra du skickar in det i tid så allt blir rätt.

Ser ingen anledning att dra ut på nåt sånt, tvärtom kan det bli att dom drar mer än dom ska. Så jag tror inte man tjänar på det precis. Och blir det fel får du kanske för lite pengar denna månaden som dom inte hinner rätta till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp