Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteverket&KFM

Hej igen! Jag har nu skuldsaldo 0 på kronofogden. Och jag har ingen utmätning på min kommande lön denna månad. Dock så skickade jag in flera stycken delgivningspappren i fredags. Tror ni dem hinner fastställas innan skatten kommer? Jag har sån stress inför detta! För skulle jag få skatten innebär det 17500 kronor mer i plånboken som ska gå till räkningar osv. Och får jag ingen utmätning igen denna månad så kommer jag ha sammanlagt 35000 denna månad. Och det är välbehövligt kan jag säga!!

Får du skatten i april blir det ingen utmätning.

Okej! Men du tror skatten kommer alltså? Om jag inte har skuldsaldo nu, för jag har läst om att det kan ta 3 veckor från att man skickar in delgivningen till att skulden fastställs.

Det räcker med att bara deklarera digitalt, alltså ingen digital brevlåda behövs From i år. Men senast idag ska det vara deklarerat samt inga ändringar i deklarationen för att få 9-12 april.

Ja men jag deklarerade redan fem minuter efter dem hade öppnat deklarationen! Men så ni tror skatten kommer då? Och att inte dessa skulder hinner komma in. Om jag skickade delgivningarna i fredags.

Den kommer inte utmätas.

Vet när jag skickade in. Ofta tog det runt 1 månad innan det fastställdes hos fogden. Så jag tror du klarar det.

Okej! Kommer skatten in blir det champagne& bara liiite shopping. Men jag ska hålla mig runt en rimlig gräns! Ha det bra hörrni! Tack för era svar

Hahahaha, tre.. fem..sju vem räknar. Men nog blir det lite fest utav det när den kommer!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp