Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteskuld, skuldsanering?

Polaren fick avslag 3 gången utan samtal ! Kom på kivra !
Att det kom på kivra berodde på att han registrerat att han ville ha papper dit.

Då antar jag det varit frågan om rätt onödiga ansökningar så dom är helt uppenbar att dom ska avslås.

Att det kom på kivra berodde på att han registrerat att han ville ha papper dit.

Då antar jag det varit frågan om rätt onödiga ansökningar så dom är helt uppenbar att dom ska avslås.
Han hade inledande första och fick även betalplanen . Sen så gjorde han det riktigt korkande och behöll skatten som han fick tillbaka ! Och då sa han dessutom han betalt ett privatlån som han inte tagit med i ansökan :) och dessutom sa han då att han lånat pengar för att låna ut till en annan :) sen efter det två raka avslag !

Han hade inledande första och fick även betalplanen . Sen så gjorde han det riktigt korkande och behöll skatten som han fick tillbaka ! Och då sa han dessutom han betalt ett privatlån som han inte tagit med i ansökan :) och dessutom sa han då att han lånat pengar för att låna ut till en annan :) sen efter det två raka avslag !
Lite risiga förutsättningar nu efter första försöket låter det som… :rolleyes: .

Hur fick han inledandet utan samtal då?

Första gången hade han samtal o så och då fick han inledande! Nu sista gången så fick han avslag direkt utan samtal
Kul att höra att dom snappat upp sig och avslår en del dumheter utan att behöva lyssna på all bakgrund en halvtimme

Hur stor är din skatteskuld? Det kan jag tänka mig spela roll om det är 18.000 eller 200.000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp