- Meddelanden
- 6 038
- Mottagna reaktioner
- 2 809
- Poäng
- 1 987
Men när har du fått slutskattebeskedet ?Jag har väntat 5 år i rad och varenda gång har jag betalat med min lön 22-23 december utan att det genererat någonting hos KFM.
Men när har du fått slutskattebeskedet ?Jag har väntat 5 år i rad och varenda gång har jag betalat med min lön 22-23 december utan att det genererat någonting hos KFM.
För privatpersoner kan man ha skatteskuld upp till 2 000 utan att det skickas till KFM.Jag har väntat 5 år i rad och varenda gång har jag betalat med min lön 22-23 december utan att det genererat någonting hos KFM.
Står sista betaldag 13 september ! Är det verkligen till sista december då ?
Jag har uppfattat att dom ändrat rutinerna från i år.Jag har väntat 5 år i rad och varenda gång har jag betalat med min lön 22-23 december utan att det genererat någonting hos KFM.
Jag har uppfattat att dom ändrat rutinerna från i år.
Typ första helgen i oktober, uppmaningen kommer nog första helgen i septemberJag har en skatteskuld på ca 7000 kr som ska betalas senast mitten av September (ungefär)
När lämnas det till kronofogden om jag inte betalar?
Kan jag betala in så att det blir mindre än 2000 kr kvar och att dem inte lämnar det till kronofogden?
Jag vill betala det men försöker komma ikapp viktiga räkningar i första hand.
Jag har inte fått någon betalningsuppmaning. fick slutskattebeskedet i Juni.
Kommer uppmaningen innan sista dagen att betala gått ut ?Typ första helgen i oktober, uppmaningen kommer nog första helgen i september