Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatten, En räddning?

Vafan jag gick ur svenska kyrkan våren 2018. och dom har dragit 3000kr iaf, så jag får restskatt på 1900:-. Vettefan om jag har kvar lappen som jag fick från mitt utträde ur kyrkan. Irriterande minst sagt.... Inga stora pengar men jag ska fan inte betala för nåt som jag inte är medlem i :mad:
De räknar från november, dvs du måste säga upp medlemsskap innan dess annars är du med hela året efter. Surt!

8035kr fick man tillbax alltid nåt:/

Får tillbaka 45.000 och ska slänga på milersättning på ca 22.000. Ska använda dessa för att betala ner båda mins kreditkort. Mer orolig för underskottet dock...

Får tillbaka 45.000 och ska slänga på milersättning på ca 22.000. Ska använda dessa för att betala ner båda mins kreditkort. Mer orolig för underskottet dock...
Är det inte bättre att dega av allt du kan och skita i underskottet?

11700kr tillbaka - någon som kan förklara för mig hur det ligger till med KF? Jag valde att släppa allting för cirka en månad sen och har precis fått mitt första delgivningskvitto. Är det om man har en skuld till KF när pengarna betalas ut som det går dit istället för betalas ut? Kan man fördröja på något vis så att man får ut pengarna i handen istället? Planerar en skuldsanering framåt så vill gärna lägga undan för min kommande utmätning.

Nu känns det som att de bara är jag som inte fått min deklaration :(

11700kr tillbaka - någon som kan förklara för mig hur det ligger till med KF? Jag valde att släppa allting för cirka en månad sen och har precis fått mitt första delgivningskvitto. Är det om man har en skuld till KF när pengarna betalas ut som det går dit istället för betalas ut? Kan man fördröja på något vis så att man får ut pengarna i handen istället? Planerar en skuldsanering framåt så vill gärna lägga undan för min kommande utmätning.

Om skulderna hinner hamna hos kronofogden så verkar det som att återbäringen går dit direkt: https://www.kronofogden.se/Skatteaterbaring.html

Nu fick jag också...

cirka 800 k deklarerad inkomst
70k underskott
26 000 kr att få tillbaka

Getdivide har inte rapporterat in men det orkar jag inte bry mig om... Hoppas kunna söka nytt samlingslån så fort min inkomst på UC uppdateras så får vi se vad som händer. 1,1 mkr i synliga blanco

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp