Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatten, En räddning?

Ah du skojar?! :( Bara 12 av 23 !!?? Stämmer det efter en mer noggrann koll, så är ju detta fullständigt absurt !!!
Är det ”bara” oseriösa aktörer som har lyckats etablera sig i detta ”fucked-up” land?!?! :mad::(:mad:
Fick min deklaration idag
Endast 7 av 17 har skickat in räntor !!
Alltså orka kolla igen
Samma sak varje år..

Alltså orka kolla igen
Samma sak varje år..

WHAT ????? BARA 7 av 17 ???? Detta är ju ta mig fasiken helt bedrövligt !!!! Jag är fullständigt på det klara med att långivarna INTE är skyldiga enligt lag att rapportera in räntorna, men OM IGEN, det hör till GOD SED att dom gör detta... :mad::mad::mad:
Vi är inte tvingade enligt lag att skicka ut hyresavier till våra hyresgäster, men lik förbaskat gör vi det varenda kvartal och jag vet inget fastighetsbolag som inte gör det...

WHAT ????? BARA 7 av 17 ???? Detta är ju ta mig fasiken helt bedrövligt !!!! Jag är fullständigt på det klara med att långivarna INTE är skyldiga enligt lag att rapportera in räntorna, men OM IGEN, det hör till GOD SED att dom gör detta... :mad::mad::mad:
Vi är inte tvingade enligt lag att skicka ut hyresavier till våra hyresgäster, men lik förbaskat gör vi det varenda kvartal och jag vet inget fastighetsbolag som inte gör det...
Ja det är faan inte klokt
Har lust att bara för Ars Enterprise skriva att jag betalt 50 000kr i ränta för att se om skatteverket ringer ** Och om han svarar den ynkryggen!!

Alltså orka kolla igen
Samma sak varje år..
Det jag har fattat är att kreditgivare måste redovisa in räntan man har betalat,men att inkassobolagen har inte samma skyldighet.Men som sagt man måste kolla varenda lån och inkassoskuld som man har för att vara säker
...men denna dagen är ju inte över ännu? Dom pytsar ut deklarationerna i omgånger mest hela dagen...
Kära du,hade så rätt fick nyss besked.

Alltså orka kolla igen
Samma sak varje år..
Inte här i alla fall allt inrapporterat!
Har ett underskott på 200000kr vilket innebär räntekostnader på ca 17000kr varje månad! Utan nån amortering herregud inte konstigt ekonomin inte går ihop!!

Kollat mina deklarationer 3 år tillbaks
Ars Enterprise som tar mest pengar i lönutmätning har inte redovisat någon ränta under dessa år!!
Alltså jag blir tokig varflr har jag inte kollat detta!

Inte här i alla fall allt inrapporterat!
Har ett underskott på 200000kr vilket innebär räntekostnader på ca 17000kr varje månad! Utan nån amortering herregud inte konstigt ekonomin inte går ihop!!

Hur mycket får du tillbaka på skatten då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp