Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatten, En räddning?

Är det bara ni som har Kivra eller digimail som har fått ännu? Sitter som på nålar och börjar ångra att jag förra året ändrade om till minmyndighetspost :D
Jag har bara Kivra och min kom igår kl 15.13

Fick tillbaka runt 14 000 förra året. Under förra året toppade jag (förhoppningsvis) min skuldbörda, så bör ha betalat minst lika mycket i ränta. Jag har lärt mig att aldrig räkna med att få tillbaka på skatten, men jag måste erkänna att jag skulle bli besviken om jag inte får tillbaka i alla fall 10 000. Runt 15 eller mer skulle nog räcka till att lösa credway (25 000) och det vore väldigt välkommet.

Hmm, När ni pratar om deklarationen så verkar det så invecklat.
Mina skulder har uppstått på grund av konsumtion, Är det något jag bör hålla ögonen öppna för?
Hade 2k i underskott förra deklarationen, Ingen aning om vart det kom ifrån eller betyder?

Hmm, När ni pratar om deklarationen så verkar det så invecklat.
Mina skulder har uppstått på grund av konsumtion, Är det något jag bör hålla ögonen öppna för?
Hade 2k i underskott förra deklarationen, Ingen aning om vart det kom ifrån eller betyder?
Jag har knappt koll heller jag hade underskott av kapital 2017 på 11k, betalade in ca 100k kanske något mindre till kfm via utmätning det året, ingen aning om mina siffror stämmer.

Jag har knappt koll heller jag hade underskott av kapital 2017 på 11k, betalade in ca 100k kanske något mindre till kfm via utmätning det året, ingen aning om mina siffror stämmer.
Får invänta nån förklaring från någon här, Kan va att vi blir helt blåsta av fogden haha

Får invänta nån förklaring från någon här, Kan va att vi blir helt blåsta av fogden haha
Har du mycket kvar där?, Jag blev klar med mitt hösten - 2018. hade 150k ca i skuld inga jättesummor men det tog ca 18 månader.

Fan och fan igen,har inte fått besked om skatten än.Såg att jag fick besked förra året den 8 mars , så det blir säkert så igen i år .Tänkte att jag får det idag eftersom dom började skicka ut det en dag tidigare än förra året.Min jävla vanliga tur.Nåja imorgon så vet jag i alla fall en jäkla dag till......:(:(:(:(.

Fan och fan igen,har inte fått besked om skatten än.Såg att jag fick besked förra året den 8 mars , så det blir säkert så igen i år .Tänkte att jag får det idag eftersom dom började skicka ut det en dag tidigare än förra året.Min jävla vanliga tur.Nåja imorgon så vet jag i alla fall en jäkla dag till......:(:(:(:(.

...men denna dagen är ju inte över ännu? Dom pytsar ut deklarationerna i omgånger mest hela dagen...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp