Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatten, En räddning?

Imorgon smäller det, Undrar hur summan blir..

Är det imorgon eller fredag? Ska bli oerhört spännande att se vad folk landar!

Denna tråd blir spännande att följa!

Nu fick jag från Skatteverket på min Kivra! Vid en snabb anblick så ser det inte ut som alla långivare skickat in om ränteuppgifter. Räknade till 12 stycken, jag betalade 23 olika i november... det blir till att kolla ordentligt!

Nu fick jag från Skatteverket på min Kivra! Vid en snabb anblick så ser det inte ut som alla långivare skickat in om ränteuppgifter. Räknade till 12 stycken, jag betalade 23 olika i november... det blir till att kolla ordentligt!
Hur går man tillväga om det är så som du säger att alla banker inte rapporterar in?
Vad skall man göra?

Oj så tidigt

Hur går man tillväga om det är så som du säger att alla banker inte rapporterar in?
Vad skall man göra?
Jag får sätta mej i lugn och ro och kolla vilka som inte rapporterat in och mejla dem och begära ränteuppgifter från dem. Sedan får man fylla i detta själv på deklarationen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp