Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skattekrav och ev KFM men slippa anmärkning?

Saldot på Skattekontot är 25 000 kr för i mitten av september redovisades slutlig skatt och avdragen skatt. Jag jämkade för mycket förra året.

Jag kan inte betala in med månadens lön. Vet att jag kommer få betalningskrav efter månadsskiftet sept/okt och att jag sedan måste ha betalt innan nästa månadsskifte okt/nov.

Mina frågor är:
Hur snabbt därefter skickas det till KFM?
Får jag anmärkning direkt eller kommer jag att ha 10 dagar på mig att betala från att jag får meddelande från KFM?

10? Är det inte 14 dagar?
Anmärkning måste uc mfl svara på

Fick direkt brev från kfm igår kväll. Har på mig till den 18e att betala annars blir de indrivning. Någon som vet om de hinner sätta igång på 1 veckas varsel innan jag får lön 25e? Surt att det är 2 veckor och inte i slutet på november.. en anmärkning till får jag då på grund av det

Fick direkt brev från kfm igår kväll. Har på mig till den 18e att betala annars blir de indrivning. Någon som vet om de hinner sätta igång på 1 veckas varsel innan jag får lön 25e? Surt att det är 2 veckor och inte i slutet på november.. en anmärkning till får jag då på grund av det
Beror på läget på din sektion

Ja swisha du, det kan ha dragit igång tidigare

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp