- Meddelanden
- 1 053
- Mottagna reaktioner
- 1 258
- Poäng
- 937
Det blir ca 22.500 kr efter skatt och utan några förmåner.Efter skatt ungefär ?
Det blir ca 22.500 kr efter skatt och utan några förmåner.Efter skatt ungefär ?
Då kommer du får behålla 27-28 000 efter skattDet blir ca 22.500 kr efter skatt och utan några förmåner.

Bara hojta till om du har fler frågor senDet blir ca 22.500 kr efter skatt och utan några förmåner.

Så himla bra! Det innebär att jag komma kunna betala av mina krediter utan att låna av mig själv liksom varje månad.Då kommer du får behålla 27-28 000 efter skatt![]()
Håll gärna tummarna!Det lovar jagSå himla bra! Det innebär att jag komma kunna betala av mina krediter utan att låna av mig själv liksom varje månad.
Håll gärna tummarna!

HärligtNu har jag pratat med skatteverket och mycket riktigt hade jag fyllt i på fel ställe.
Blev rekommenderad att skicka in en ny och utan att skriva kommentar pga att då tar det längre tid.
Skatteverket var väldigt behjälpliga. Det kommer ta upp till 2 veckor innan jag får en beslut till min digitala brevlåda!
Hoppas detta går igenom då kommer jag kunna få detta på augustilönen![]()
du kommer få beslutet till din digitala eller hem , jag fick hem fast jag hade digitala
men till augusti lönen är det klart
grattis 
Stort grattisSkatteverket har ringt tillbaka idag. Alltid gick bra! Dock så ville som höja min beräkning på årsinkomsten för att jag tjänar lite mer än vad jag trodde. Och det bra att gardera sig om jag skulle få mer extrainkomst när Corona planar ut. Mitt nya skatteavdrag blir nu 12% och är beslutat att gälla from idag. Dock så får har inte tag på min arbetsgivare förens i augusti så det gäller from då. Men det jag missar i juli nu får jag ändå tillbaka på skatten nästa är! Skatteverket såg också att jag inte dragit av mina kostnadsersättningar på deklarationen så nu har jag fått hjälp med det med, det lär bli några tusen det med. Känner mig mycket klokare nu! Det kommer bli ca 3500kr extra på kontot med denna jämkning om jag räknat rätt!
du kommer nog få tillbaka en del på skatten med