Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatte pengar

hej jag har fått en betalningsanmärkning. Och fler är på väg men jag tänkte höra. Jag har fixat så mina skatte pengar ska komma nu i början av april. Men kommer kronkalle hinna ta dom? El är det när man har fått lönuttmättnnig? Kan jag hinna få Skatte pengarna?

Om du fått en skuld till verkstäklighet och avitidr. På 14 dagar passerat så mäts det ut. Ingen koppling till löneutm

hej jag har fått en betalningsanmärkning. Och fler är på väg men jag tänkte höra. Jag har fixat så mina skatte pengar ska komma nu i början av april. Men kommer kronkalle hinna ta dom? El är det när man har fått lönuttmättnnig? Kan jag hinna få Skatte pengarna?
Du kommer inte att få skattepengar bara om du har obetalda skulder hos KF(då gör dem utmätning)En eller flera betalningsanmärkningar spelar ingen roll om du betalar dina skulder när dem hamnar hos KF.

Hur menar ni ? Så jag kommer inte hinna få mina skattepengar alltså? Har precis fått en betalningsanmärkning. Så den gör så jag inte får mina skattepengar?

Hur menar ni ? Så jag kommer inte hinna få mina skattepengar alltså? Har precis fått en betalningsanmärkning. Så den gör så jag inte får mina skattepengar?
Har du betalat skulden som du fick anmärkning på?...Om du inte har betalat den då finns skulden hos KF och dem kommer att ta dina skattepengar för att betala helt eller en del av den skulden som du har hos dem.

Det beror om dom söker verkställighet eller ej

Så oavsett om jag har betalningsanmärkning så kan jag få behålla skattepengarna. ????Har även nu gjort upp avbetalningsplan med telenor där skulden är ??? Så jag kan få pengarn??

Anmärkningarna har överhuvudtaget inget med skatteåterbäringen att göra.

Så oavsett om jag har betalningsanmärkning så kan jag få behålla skattepengarna. ????Har även nu gjort upp avbetalningsplan med telenor där skulden är ??? Så jag kan få pengarn??
En eller 10 st betalningsanmärkningar spelar ingen roll angående dina skate pengarna.Du kommer att få skattepengarna om du inte har skuld hos KF.Om du har kommit överens med telenor om avbetalnings plan då har dem troligtvis dragits tillbaks ärende från KF.Ring till KF och fråga dem om du har obetalda skulder hos dem.Inga skulder.... då får du skattepengarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp