Har du gjort den obligatoriska Skatte dansen? Hört att det gör att det kommer snabbare🤣har seb fortfarande inte fått mina pengar
Har du gjort den obligatoriska Skatte dansen? Hört att det gör att det kommer snabbare🤣har seb fortfarande inte fått mina pengar
jätteweird ba dom säger pengarna ska komma men inget syns fortfarande uc uppdaterar it heller inkomstenHar du gjort den obligatoriska Skatte dansen? Hört att det gör att det kommer snabbare🤣
Uc lär nog inte uppdatera föräns nästa vecka. Men SEB brukar släppa igenom pengarna efter 12:00, detta baserat på tidigare årjätteweird ba dom säger pengarna ska komma men inget syns fortfarande uc uppdaterar it heller inkomsten
Uppdateras kreditkortet också om man nollar den idag nästa vecka?Uc lär nog inte uppdatera föräns nästa vecka. Men SEB brukar släppa igenom pengarna efter 12:00, detta baserat på tidigare år
Det uppdateras nog till och med dagen efter kreditkorts bolaget registrerat din betalning. Brukar vara snabba med detUppdateras kreditkortet också om man nollar den idag nästa vecka?
Jag fick det i söndagsHar alla får slutskattebesked i kivra?
Och pengarna?Jag fick det i söndags

Inga pengar än. Hoppas det kommer inom denna timmeOch pengarna?![]()
Jag fick mitt i lördags, men inga pengar ännu.Har alla får slutskattebesked i kivra?