Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 7-10 april

Någon mer som drabbades av Lumas felrapportering och inte fått något besked ännu?

eller någon som drabbades av Lumas felrapportering och fått besked?
Troligen jag med!
Gjorde allt "som jag skulle" men har ej fått skattebesked ännu. Trist, då jag verkligen behövde dessa pengar och räknade med dem :(

Håller fortfarande tummarna dock för oss!!

Troligen jag med!
Gjorde allt "som jag skulle" men har ej fått skattebesked ännu. Trist, då jag verkligen behövde dessa pengar och räknade med dem :(

Håller fortfarande tummarna dock för oss!!
Samma här, jag fick det där mailet om att de rapporterat in fel ränta och rättat till den, och jag har fått utbetalning från skattekontot så nu väntar jag bara och hoppas att pengarna kommer redan imorgon!

Samma här, jag fick det där mailet om att de rapporterat in fel ränta och rättat till den, och jag har fått utbetalning från skattekontot så nu väntar jag bara och hoppas att pengarna kommer redan imorgon!
Brukar nog aldrig komma den 7/4. Utan räkna med den 8/4. Pengarna lämnar Skatteverket imorgon

Pengarna har redan lämnat Skatteverket så många får de redan i morgon.
Nej det har inte lämnat Skatteverket. Röda dagar hela helgen. Pengarna bokförs den 4/4 från skatteverket. Imorgon 7/4 första bank dag. Pengarna kommer garanterat inte imorgon. Utan den 8/4

Nej det har inte lämnat Skatteverket. Röda dagar hela helgen. Pengarna bokförs den 4/4 från skatteverket. Imorgon 7/4 första bank dag. Pengarna kommer garanterat inte imorgon. Utan den 8/4
Om du kollar slutskattebeskedet står det utbetalning gjord 2026-04-04 :) de gör alltid utbetalningar på helgerna vid deklaration. Så jo, många kommer nog få i morgon.

Om du kollar slutskattebeskedet står det utbetalning gjord 2026-04-04 :) de gör alltid utbetalningar på helger.
Det bokförs den 4/4. Men ingen bank genomför transaktioner på helgerna. Jag kan ha fel och vore trevligt om jag hade det. Men är 99,99% säker på att pengarna inte kommer föräns den 8/4 pågrund av att de lämnar Skatteverket den 7/4

Det bokförs den 4/4. Men ingen bank genomför transaktioner på helgerna. Jag kan ha fel och vore trevligt om jag hade det. Men är 99,99% säker på att pengarna inte kommer föräns den 8/4 pågrund av att de lämnar Skatteverket den 7/4
Du har fel :D de har redan lämnat Skatteverket. Sen är de upp till din bank hur de tar emot utbetalningen osv. Men Skatteverket skriver inte att man får pengarna mellan 7-10/4 om de gör utbetalningen 7/4.
Om du kollar ditt slutskattebesked står det ”utgående saldo datum 2026-04-04…..0kr” de betyder att pengarna redan har lämnat Skatteverket.

Du har fel :D de har redan lämnat Skatteverket. Sen är de upp till din bank hur de tar emot utbetalningen osv. Men Skatteverket skriver inte att man får pengarna mellan 7-10/4 om de gör utbetalningen 7/4.
Om du kollar ditt slutskattebesked står det ”utgående saldo datum 2026-04-04…..0kr” de betyder att pengarna redan har lämnat Skatteverket.
Okej. Ja, hoppas du har rätt. Alltid trevligt med tidigt skatteåterbäring🎉
Vilken bank tror du är först detta år då? SEB brukar vara snabba🎉

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp