Pengarna kommer mellan 7:e till 10:april från SKV. Varken tidigare datum eller senare just när det kommer till denna utbetalningen. Förutsatt att man inte gjort någon ändring, kommer med i just denna utbetalningen med mera..Fråga för oss som inte ändrat något, deklarerat i tid.
Kommer pengarna komma in på våra bank konton senast den 10 april? Eller finns det risk att det kommer senare? När tror ni? 9 april? 8 april?
Menar du då att det kommer in på mitt bank konto mellan den 7-10 april. Så de inte syftar på att pengarna skickas från dem de dagarna så kanske det kommer pengar 13 april exempelvis på mitt kontoPengarna kommer mellan 7:e till 10:april från SKV. Varken tidigare datum eller senare just när det kommer till denna utbetalningen. Förutsatt att man inte gjort någon ändring, kommer med i just denna utbetalningen med mera..
Nej, pengarna utbetalas nu i helgen och kommer till ditt konto mellan 7-10 aprilMenar du då att det kommer in på mitt bank konto mellan den 7-10 april. Så de inte syftar på att pengarna skickas från dem de dagarna så kanske det kommer pengar 13 april exempelvis på mitt konto

Okej! Toppen! 🎉🎉 Ska nämligen på resa på är i behov av dessa pengarna innan den 10Nej, pengarna utbetalas nu i helgen och kommer till ditt konto mellan 7-10 april![]()
HoppasKänns som att typ alla kommer få det senast onsdag.
Tror du det trots de röda dagarna?Känns som att typ alla kommer få det senast onsdag.
Tror du det trots de röda dagarna?