Vilka borgenärer drog mot ränta för er med sanering? Kan va bra och hålla koll på till nästa år.
Nä kommer under dagens timmar. Som sagt Swedbank tisdag är tidigast jag fått 1 gång annars ons -Tors under 20 års tidjag har inte fått något än har swedbank kan det komma senare på kvällen eller kanske efter 00.00
å fan det var någon här idag som hade fått idag på swedbank eller han bara skojadeNä kommer under dagens timmar. Som sagt Swedbank tisdag är tidigast jag fått 1 gång annars ons -Tors under 20 års tid
Hmmm...Jag är seriös tack .Vissa inlägg i den här tråden verkar skrivna utav fjortisar som fått i sig 17 monster för mycket. Hur fan skriver ni... syftar på inläggen på sida 47.
Lite kan ni ju tänka på oss som läser.
Förstår inte ditt svar? Först säger du under dagens timmar? Sen säger du motsatsenNä kommer under dagens timmar. Som sagt Swedbank tisdag är tidigast jag fått 1 gång annars ons -Tors under 20 års tid
Ja inte på natten utan under dagens timmar dvs typ 8-17Förstår inte ditt svar? Först säger du under dagens timmar? Sen säger du motsatsen