Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Ahh tråkigt nog syntes inte min! Antar att det var BE bilagan som sågs som en ändring hehe, tog bort bilagan för verksamheten har upphört men men
Samma, tog bort en helt irrelevant bilaga. Läste på Skatteverkets hemsida att det räknades som ändring om man tog bort en bilaga så jag räknar med utbetalning i Juni.

det står så på mitt skattekonto

2025-04-05 Utbetalning men jag ser inget på swedbank konton att pengar är på väg dit

Klicka på utbetalningar > specifikationer så ser du vilket konto det är utbetalt till.
det står mitt swedbank konto 8.000kr men jag ser inget på mitt swedbank konto kommer pengarna trilla in imorgon eller slutet på veckan

Godmorgon! Även jag ser utbetalning! Påverkade altså inte att cashbuddy hade rapporterad fel ränta och dem själva gjort en ändring, blir visst utbetalning i april för dem som oroa sig för att det inte skulle det :)

det står mitt swedbank konto 8.000kr men jag ser inget på mitt swedbank konto kommer pengarna trilla in imorgon eller slutet på veckan
På Swedbank trillar det bara in helt plötsligt så man ser inget innan de kommer. På Nordea mm tror jag det brukar visas dagen innan de kommer in

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp