Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Det är även rocker och fairlo som registrerar under samma.
Hade ej nån av dessa heller..

Har nu gått igenom deklarationen och kontrollerat all inbetald ränta med tidigare/kvarstående krediter. Alla verkar stämma och enda som kan vara Nordiska är cashbuddy.

Kan ju ej klaga men är det nu så, så har de väl antingen rapporterat in fel belopp(något högre) eller så missar jag nåt, men det tror jag inte. Ska jag bara godkänna isåfall och händer inte nåt?tänker är ju ej jag som rapporterat in fel ränta,utan dem isåfall . Om det nu är så då.

Ränteavdrag för oss med flera olika inkasso måste ju bara vara en stor felkälla. Åt båda håll alltså. Det är inte helt lätt att hålla isär allt och veta vilka belopp som betalats in på respektive skuld.

Om du får restskatt på under 30.000, så fattar jag det som att pengarna måste vara inne hos skatteverket 3:e maj? Går det att förlänga detta på något sätt?`Har för mig jag läste lätt förra året att folk betala in restskatt i december

Om du får restskatt på under 30.000, så fattar jag det som att pengarna måste vara inne hos skatteverket 3:e maj? Går det att förlänga detta på något sätt?`Har för mig jag läste lätt förra året att folk betala in restskatt i december
Genom att inte godkänna deklarationen innan 2:a april så får man fram till september på sig. Så har jag gjort när jag har fått restskatt. Då får man också ett nytt datum som var typ mitten på september, betalade man inte då fick man en betalningsuppmaning runt den 25:e. Den första lördagen i oktober sker sen kontrollen på Skatteverkets konto och sitter inte pengarna där då skickas det till kronofogden om det överstiger 2000kr.

Så du har 7 månader på dig att betala in om du börjar nu :)

Får tillbaka 49 000 kr och kommer att slutbetala Vivus och spärra mig där .Sedan se vad mer göra ....pengar över ...har Extralån och saldo

Genom att inte godkänna deklarationen innan 2:a april så får man fram till september på sig. Så har jag gjort när jag har fått restskatt. Då får man också ett nytt datum som var typ mitten på september, betalade man inte då fick man en betalningsuppmaning runt den 25:e. Den första lördagen i oktober sker sen kontrollen på Skatteverkets konto och sitter inte pengarna där då skickas det till kronofogden om det överstiger 2000kr.

Så du har 7 månader på dig att betala in om du börjar nu :)
När ska man deklarera då? Står något om förseningsavgift med?

Någon mer än jag som ej fått deklarationen ännu? Har Kivra och jämkar halvår

Jag har en fråga!
jag har ett skuldsaldo hos kronofogden som är 5090 kr!
om jag ska få tillbaka 10.000 på min deklaration!
drar dom de direkt? hoppas på det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp