- Meddelanden
- 31 420
- Mottagna reaktioner
- 16 476
- Poäng
- 11 677
Testade räkna igen. Få tillbaka 79000. Tror jag inte heller.Försökte räkna. Fick till att jag ska få tillbaka 50k.. det tror jag när jag ser det.
Testade räkna igen. Få tillbaka 79000. Tror jag inte heller.Försökte räkna. Fick till att jag ska få tillbaka 50k.. det tror jag när jag ser det.
Men det låter fint, vore alltid välkommet.Testade räkna igen. Få tillbaka 79000. Tror jag inte heller.
Vilket bolag var det ?En av mina borgenärer på skuldsaneringen har lagt hela summan, typ 40 000, på räntan. Det tyckte jag var trevligt, hoppas de andra också gjort det.
Kanske fel tråd.. men hur funkar det om man haft löneutmättning hela 2024..betalas det mycket ränta då eller hur funkar det? rapporterar bolagen/inkassobolagen in som vanligt? inte fått något årsbesked alls..

Får man fråga vilket bolag ?En av mina borgenärer på skuldsaneringen har lagt hela summan, typ 40 000, på räntan. Det tyckte jag var trevligt, hoppas de andra också gjort det.

har hört lite olika med att vid löneutmättning så räknas typ bara ränta, och vid skuldsanering nästa enbart kapitalOm jag inte missminner mig nu så har en del personer i detta forum svarat att: vid löneutmätning och skuldsanering så räknas inbetalt belopp av mot kapital och inte mot ränta.
Har man löneutmätning eller skuldsanering så får man väldigt lite tillbaka på återbäringen. Kan ha fel och ni som vet får gärna rätta mig![]()
Oj! Om jag inte minns fel betalade jag högst några tusenlappar i ränta under hela min 5-åriga skuldsanering!En av mina borgenärer på skuldsaneringen har lagt hela summan, typ 40 000, på räntan. Det tyckte jag var trevligt, hoppas de andra också gjort det.